RMV එකට ගිහින් *ක දෙන්නේ නැතුව වැඩේ කර ගැනීම

sachindra4x4

Member
Jan 8, 2008
209
3
0
Colombo
Machan mage Alto eka gatte mage yaluwekgen 2011 January , mama thama eka transfer kare na, mama gawa yaluwa deepu letter eka thiyenawa , DAN EKA TRANSFER KARADDI DADAYAK GAHAI DA . . . ??
 

chathurakalugal

Active member
  • Jan 25, 2008
    604
    149
    43
    සුර ලෝකේ
    Machan mage Alto eka gatte mage yaluwekgen 2011 January , mama thama eka transfer kare na, mama gawa yaluwa deepu letter eka thiyenawa , DAN EKA TRANSFER KARADDI DADAYAK GAHAI DA . . . ??
    උඹේ යාළුවා තම උඹත් එක්ක ෆිට් ද ?
    එහෙනම් අදම RMV එකෙන් අලුත් Form Set එකක් අරගෙන යාළුවගේ SIGN එක දාල , ඊයේ පෙරේදා date එකක් දාල භාර දීපන් .

    අවුලක් නෑ. සද්ද නැතුව දීපන් .

    :D:D:D:D:D:D:D:D

    යාළුවගේ ලියුම ඕන වෙන්නේ One Day Service එකට . Normal Service එකට එක ඕන වෙන්නේ නැ .
     
    Last edited:

    rsami

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    1,134
    65
    48
    Kandy
    mchn mageth car eka aran dan 5 month wage wenawa. transfer eka karaganda yanda welawak tibune ne. next week transfer karaganda yanna inne:yes:.
    transfer form wala date ekanam dala ne. aye letters and ID copy ganda yanda be ban wikunuwa eka hoyagena.
    normal trasfer eka karaganda puluwanda uge ID copy or letters natuwa:confused:?
    normal trasfer eka karama kochchara kal yanawada ban potha enda:oo:?
     

    chathurakalugal

    Active member
  • Jan 25, 2008
    604
    149
    43
    සුර ලෝකේ
    mchn mageth car eka aran dan 5 month wage wenawa. transfer eka karaganda yanda welawak tibune ne. next week transfer karaganda yanna inne:yes:.
    transfer form wala date ekanam dala ne. aye letters and ID copy ganda yanda be ban wikunuwa eka hoyagena.
    normal trasfer eka karaganda puluwanda uge ID copy or letters natuwa:confused:?
    normal trasfer eka karama kochchara kal yanawada ban potha enda:oo:?

    normal transfer ekata ID copy , letters ona na,
    21 working dates walin enawa
     

    roshan18u

    Active member
  • Apr 24, 2009
    230
    78
    28
    vehicle ekak transfer karanawanam 2weeks ethulata yanna... man giye masak withara giyata passe... pahu una dawasakata Rs 100 gaane dada gehuwa..

    :angry: :angry: :angry:
     

    jkdtharindu

    Member
    Jan 8, 2010
    1,847
    235
    0
    E:\SL\WP\KLT\MG
    Lease කරල ගන්න වාහන වලට මේක කොහොමද මචං බලපාන්නෙ? ඒ කිව්වෙ Leasing තියෙන වාහනයක් ගන්නකොට
     

    rajitha2009

    Well-known member
  • Dec 9, 2007
    1,377
    104
    63
    colombo-central||මැද කොළඹ

    Transfer note එකක කොළ හයක් තියෙනවා , ඒ හම කොලයකම පරණ අයිතිකරු ගේ අත්සන ඩ ගන්න,

    ade A1 form eke wena ekek ge name eka liyala thiyenne new owner ekata
    anik eewa hariyata thiyanawa

    normal transfer wenna A1 eka RMV enna oona needa??


    REP 6+ added
     
    Last edited: