mege router 1 welawen welawata disable wenawa.kattiya help 1 denawada hadaganna
shan1141 Junior member Jun 18, 2007 779 7 18 UK, London Dec 2, 2010 #1 mege router 1 welawen welawata disable wenawa.kattiya help 1 denawada hadaganna
gudaya Well-known member Jan 9, 2009 14,382 1,492 113 ළිඳේ ♥♥♥♥ Dec 2, 2010 #2 ayemath reset karala config karala balanna,samahara routers wala oya case eka thiyenawa,mokadda router eka,comtrend ekak da?
ayemath reset karala config karala balanna,samahara routers wala oya case eka thiyenawa,mokadda router eka,comtrend ekak da?
DJANURADHA@mp3 Well-known member Dec 30, 2007 17,469 362 83 nOw in EK family Dec 2, 2010 #3 wires sudda karala gahala balahan machan menna meka galawa ekata gahala tyena wire kapala aluten sudda karala cnect karala balanna machanw ade hary yayi ehema nttanm call karala kiyahan unta ape waraddak neme ehema ayth wenawanam
wires sudda karala gahala balahan machan menna meka galawa ekata gahala tyena wire kapala aluten sudda karala cnect karala balanna machanw ade hary yayi ehema nttanm call karala kiyahan unta ape waraddak neme ehema ayth wenawanam