Shaki Girl

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    Ado tik tok eke un shaki Girl ta කැත්ත හුලුයි ගගා බයිට් කරානෙ. දැන් ඒකි කමෙන්ට් ඕෆ් කරලා. ලංකාවෙ උන්ට කාව හරි පාගන්න චාන්ස් එකක් ආවොත් නැති කරලාම දානවා නෙ.

    https://vt.tiktok.com/ZS8DTbtEr/
     

    Alexb

    Well-known member
  • Jan 22, 2016
    6,361
    4,638
    113
    මෝඩ හුකන්නෝ රැල. අතේ ගහල පාඩුවේ ඉන්නේ නැතුව. review දෙන්නත් යනවා

    ඒකනෙ කෙල්ලට මුකුත් නොකිය හිටියනම් කොල්ලො පව් කියල ඔයිට වඩා දිග 30min වගෙ එකක් ලීක් කරන්නත් ඉඩතිබ්බ කොහෙද ඒකිගෙ හිතපෑරුවනෙ
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    අතේ ගහල පාඩුවේ ඉන්නේ නැතුව.
    ඊයා යකෝ ඒකටත් #තේ ගහන එවුන් ඉන්නවද🤦‍♂️🤦‍♂️

    මේ ඒක නෙවෙයි අපි දැන් මෙහෙමම ඉදලා අන්තිමට proposal එකක්‌ set වෙලා බැන්දට පස්සෙ අර වැඩේ කරන්න බලද්දී ඒකිගේ කත්ත හුලු උනොත් මොකෝ කරන්නේ බන්? 🥲🥲
     

    EdNygma

    Well-known member
  • Nov 20, 2016
    5,603
    13,443
    113
    ඊයා යකෝ ඒකටත් #තේ ගහන එවුන් ඉන්නවද🤦‍♂️🤦‍♂️

    මේ ඒක නෙවෙයි අපි දැන් මෙහෙමම ඉදලා අන්තිමට proposal එකක්‌ set වෙලා බැන්දට පස්සෙ අර වැඩේ කරන්න බලද්දී ඒකිගේ කත්ත හුලු උනොත් මොකෝ කරන්නේ බන්? 🥲🥲
    මහණ වෙයං. මට නම් අද දවසෙම මේකේ බැදපු උන්ගේ ත්‍රෙඩ් කියවලා මහණ වෙන්න හිතිලා තියෙන්නේ..
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,946
    18,061
    113
    ඊයා යකෝ ඒකටත් #තේ ගහන එවුන් ඉන්නවද🤦‍♂️🤦‍♂️

    මේ ඒක නෙවෙයි අපි දැන් මෙහෙමම ඉදලා අන්තිමට proposal එකක්‌ set වෙලා බැන්දට පස්සෙ අර වැඩේ කරන්න බලද්දී ඒකිගේ කත්ත හුලු උනොත් මොකෝ කරන්නේ බන්? 🥲🥲
    Lankawe sudu huttawal tiyena un na. Snow white unat lankawe nan hutta kalui tamai
     

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    ඊයා යකෝ ඒකටත් #තේ ගහන එවුන් ඉන්නවද🤦‍♂️🤦‍♂️

    සිංහලුට චූ කටක් දැක්ක කියන්නේ ඉතින් දේවාල දැක්ක වගේ තමයි

    මේ ඒක නෙවෙයි අපි දැන් මෙහෙමම ඉදලා අන්තිමට proposal එකක්‌ set වෙලා බැන්දට පස්සෙ අර වැඩේ කරන්න බලද්දී ඒකිගේ කත්ත හුලු උනොත් මොකෝ කරන්නේ බන්? 🥲🥲


    ඒක ගැන වද වෙන්න එපා.. වද වෙන්න ඕනේ ඔය බඳින එකී මේ වගේ දාර නඩුවක්ද කියල හොයාගන්න බැරි උනොත් තමයි.
     

    Alexb

    Well-known member
  • Jan 22, 2016
    6,361
    4,638
    113
    ඊයා යකෝ ඒකටත් #තේ ගහන එවුන් ඉන්නවද🤦‍♂️🤦‍♂️

    මේ ඒක නෙවෙයි අපි දැන් මෙහෙමම ඉදලා අන්තිමට proposal එකක්‌ set වෙලා බැන්දට පස්සෙ අර වැඩේ කරන්න බලද්දී ඒකිගේ කත්ත හුලු උනොත් මොකෝ කරන්නේ බන්? 🥲🥲

    යකෝ වෙඩින් වෙනකන් ඉන්න ඕනද ඕක චෙක්කරන්න..මනමාලි බලන්න යනව කියන්නෙ ඕක බලල එන්න යන එකතමයි..ඕන දෙයක් දෙන්න කතා කරගන්නෙයි කියල අනික් ඇයො ඈත් වෙන්නෙ මනමාලයට ඕක බලාගෙන යන්න තමයි බොට කපු උන්නැහෙ කිව්වෙ නැතෑ
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    ඊයා යකෝ ඒකටත් #තේ ගහන එවුන් ඉන්නවද🤦‍♂️🤦‍♂️

    මේ ඒක නෙවෙයි අපි දැන් මෙහෙමම ඉදලා අන්තිමට proposal එකක්‌ set වෙලා බැන්දට පස්සෙ අර වැඩේ කරන්න බලද්දී ඒකිගේ කත්ත හුලු උනොත් මොකෝ කරන්නේ බන්? 🥲🥲
    ලයිට් ඕෆ් කරන්න