දැලිපිහිය ලැබුනු කවුදෝ වගේ ලිනක්ස් ගත්තු

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    vinadi 2n kubuntu danna be, mama vinadi 5n fedora dala thiyanawa.

    ehemada macho , man Pen ekan dala tiynnna Lubuntu 14.04 , Ubuntu 12.04 Vithari Man Linux walata Maru velath thawa masa 10 vage venna. kalin VPS walin wada karapu nisa echara amaruwak una naha Linux alla ganna.

    kohoma namuth Linux walata wada Windows hodai kiyala eka valawakta hithanawa. eth Windows Origanal ekk naha. free ekk download karganna sure thank ne, maga pc ek Prosserer dan ena Windows walata galapenne ne onna oya karunu nisa amaruven unth Linux use karanawa. hoda lap ekk ganakam
     

    arsehole-froce

    Well-known member
  • Nov 11, 2014
    2,530
    182
    63
    Gampaha
    kohoma namuth Linux walata wada Windows hodai kiyala eka valawakta hithanawa. eth Windows Origanal ekk naha. free ekk download karganna sure thank ne, maga pc ek Prosserer dan ena Windows walata galapenne ne onna oya karunu nisa amaruven unth Linux use karanawa. hoda lap ekk ganakam


    770.jpg


    original kiyanne mewa, OEM, OA, kiyala machine eka gahala ena ewa. Ewa windows product eka already register karala thiyenna, anith COA kiyana eka register karala ne , ekiyanne salliwalata ganna hema ekak ma copy.....
     

    EMINƎM

    Well-known member
  • Aug 15, 2011
    5,123
    727
    113
    Rochester Hills, Detroit, Michigan, U.S.
    ඕව ඒක ඇත්ත , Kubuntu ඊට වඩා ලස්සනයි මන්නම් ලස්සන ගැන හිතන්නේ නැහැ බන් ඕවා දාන්න ගියාම 2Gb විතර RAM ඕනේ. (එකත් මදි සමහර වෙලාවට ) ලස්සන කරනවට වඩා මම හිතන්නේ slow වෙන්නේ නැතුව හොදට පවිචේ කරන්න පුලුවන් OS එකක් ගැනයි.

    මෙන්න Kubuntu

    JaqcnqT.png


    ma elementary makath Ubuntu walin hadala tiynna Godak Lasanai

    Screenshot%2Bfrom%2B2014-09-11%2B21%3A20%3A52.png
    ado kubuntunam lassani ban ekenma:yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: gnilukshi

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    හරි දැන් ඕක දැම්මයි කියමු. ඊටපස්සේ ඕකට Adobe, 3D MAX වගේ ඒව දාල වැඩක් කරගන්න පුළුවන්ද? :rofl:
     

    arsehole-froce

    Well-known member
  • Nov 11, 2014
    2,530
    182
    63
    Gampaha
    හරි දැන් ඕක දැම්මයි කියමු. ඊටපස්සේ ඕකට Adobe, 3D MAX වගේ ඒව දාල වැඩක් කරගන්න පුළුවන්ද? :rofl:

    3D studio max wenuwata Maya danna puluwan, Anik hema ekama Wine walin windows emulator ekata danna puluwan, hebei honda memory ekakui cpu eakui thiyenna one.
     
    Last edited:

    arsehole-froce

    Well-known member
  • Nov 11, 2014
    2,530
    182
    63
    Gampaha
    දැනුම කියන්නෙ ආයුධයක් ඒක සමාජයේ හොඳට වගේම නරකටත් පාවිච්චි කරන්න පුලුවන්, අපේ රටේ පෞද්ගලික ආයතන ගොඩක් කරන්නෙ දැනුම පාවිච්චි කරල බඩ වඩාගන්න එකට විතරයි, සමාජයට වෙන අයහපත ගැන කථා කරන්නෙ නෑ, ලින්ක්ස් අපේ රටේ ප්‍රචලිත කල මාෆියාවක් කියන හැඟීම බොහෝමයක් දෙනෙකුට තියන දුර්මතයක්
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    3D studio max wenuwata Maya danna puluwan, Anik hema ekama Wine walin windows emulator ekata danna puluwan, hebei honda memory ekakui cpu eakui thiyenna one.

    ඉතිං ඒක disadvantage බං memory වැඩි කරන්න wine වෙනුවෙන් :lol:
     

    CoolBro

    Active member
  • Sep 16, 2014
    720
    231
    43
    MAN Nam Dual Boot Dagena wada karanne samahara softwear wd na ne math Redhat ubuntu fedora use karala thiyanwa dan nam thiyenne Centos