හායි මචන්ලා, ඔන්න අදත් වැදගත් දෙයක් අරගෙන ආවා. 


දිග හෑලි ලියනවට උඹලා කැමති නැති නිසා වැඩි විස්තර නොදා ඉන්නම්. (හැබැයි පොඩ්ඩක් නොදාත් බෑ) මේ කියන්නෙ මොකක්ද කියල අමුතුවෙන් හඳුන්වා දෙන්න ඕන නෑනෙ. මාතෘකාව බැලුවාම හිතා ගන්න පුළුවන්. ආයෙ මොඩල් නම් දැන ගන්න official thread එකේ දාන්න ඕන නැහැනෙ. මේකෙන්ම බලා ගන්න පුළුවන්. හොයා ගන්න screenshot එක්කම තියෙනවා.
මොනවා වුණත් අපේ රටේ මේ වීඩියෝ එක වැදගත් සන්ධිස්ථානයක්. තමන්ගෙ ඇඟ පෙන්නන්න, ඇඟ පාවිච්චි කරන්න බය නැති කෙල්ලො පිරිසක් නිර්මාණය කරන්න, රටේ සෙක්ස් ඇරියස් එක ඉවර කරලා බටහිර 1960 දශකය වගේ sex revolution එක්ක කරන්න මම ඉස්සර ඉඳලාම ගහන ගේමට ලොකු උදව්වක්.
ඉතින් ඉදිරියේදීත් මේ වගේ වීඩියෝ හැදෙන්න, ඒවාට සහභාගී වෙන්න ගෑනු ළමයි දිරිමත් කිරීමක් විදිහට මේකට සහභාගී වුණ අයට followers ලා අරන් දෙන්නයි මේක කරන්නෙ. සම්පූර්ණ සද්භාවයෙන් කරන වැඩක්. එක එක්කෙනා ගැන පුංචි විස්තරයකුත් තියෙනවා. ඇත්ත නම්වලින් වැඩි ප්රයෝජනයක් නැති නිසා stagename විතරක් දානවා.
හරි එහෙම නම් පටන් ගමු.
1. නෙහාරා සමරසිංහ
මෙයාව නම් හැමෝම වගේ දන්නවා ඉතින්. අර nude shoot එකක් තිබුණෙත් මෙයාගෙමයි. ඉස්සර ඉඳලාම තමන්ගෙ ඇඟ පෙන්නන්න බය නැති නිර්භීත කෙල්ලෙක්.
https://instagram.com/neharasamarasingha
2. දිල්රු විවාක්ෂෝ
මේ දර්ශනවල වමේ ඉන්න කෙනා. ගොඩක්ම ජනප්රිය වුණේ චන්දිමාල්ගෙ 2020 පාටියට ඇඳපු නිල් ඇඳුම නිසා. බහුතරයක් මොඩල්ලාට සාපේක්ෂව ලස්සන කෙල්ලෙක්. Pagent දෙක තුනකම හිටියා.
https://instagram.com/dilru_viwaksho_rm
3. ඉෂී පෙරේරා
මෙයා තමයි අර director කෙනෙක් අතවර කරපු කතාව කියල trending ආවෙ. දිල්රුව කිස් කරන කෙනා. Video එකේ අඩුවෙන්ම ඇඳලා ඉන්නෙත් මෙයා තමයි. Field එකේ තව ඉෂී පෙරේරාලා කීප දෙනෙක් ඉන්න නිසා හරි profile එකටම යන්න.
https://instagram.com/ishi9751
4. පූජානි පෙරේරා
මෙයා ගැන නොදා ඉන්නත් හිතුවා. මොකද හැම තැනම වගේ මූණ වහලා තියෙන බවක් දැක්කා. හැබැයි මේ පස්සට ගහන දර්ශනයේ පස්ස අයිති වගේම මේ pool බෝලෙ වලට යන දර්ශනයෙත් ඉන්නෙ එයා. මූණ පෙන්නන්නෙ නැති වුණාට මම පූජානිව හොඳින් අධ්යයනය කරල තියෙන නිසා අතයි, නියපොතුයි දැක්කාම අඳුර ගන්න පුළුවන්.මේ පින්තූරයෙන් තහවුරු කරගන්න.
https://instagram.com/poojani97
මේ හතර දෙනා තමයි ප්රධාන වශයෙන් ඉන්නෙ. මේ දර්ශනයේ තියෙන පස්සවල් වමේ සිට දකුණට පිළිවෙළට කිව්වොත්,
1. නෙහාරා
2. ඉෂි
3. පූජානි
4. දිල්රු
දැන් එහෙනම් අතිරේක අය ගැන බලමු.
5. *මෙයාගෙ නම, insta දාන්නෙ නැහැ
මේ අත වනලා යන දර්ශනයේ ඉන්න model මේ වගේ වීඩියෝ එකකට වුණත් ඇඳලා ඉන්නෙ ජීන්ස් එකකුයි ටොප් එකකුයි. ඒ වගේ ඇඳුම් අඳින අයව මෙතන ප්රමෝට් කරන්නෙ නැති නිසා එයාගෙ insta එක දාන්නෙ නැහැ. සොරි. සුදුසු ඇඳුමක් ඇඳලා හිටියොත් ඉදිරියට බලමු.
6. විනූ පෙරේරා
මේ දර්ශනයෙ උඩ සිට 2 වැනියා.
https://instagram.com/winuperera
7. නටාෂා නානායක්කාර
මේ දර්ශනයෙ යටින්ම ඉන්නෙ මෙන්න මෙයා.
https://instagram.com/natashananayakkara143
(අනිත් දෙන්නාව හරියටම දන් නැහැ. දන්න කෙනෙක් ඉන්නවා නම් පහළින් දාන්න. මම thread එක edit කරන්නම්.)
ඉතින් කාට කාටත් හොඳ දැනුමක් ලැබෙන්න ඇති කියලා හිතනවා. එහෙම නම් තවත් මේ වගේම වැදගත් දෙයකින් ආයෙමත් හමු වෙමු.
P. S. නොදන්නා අයට.
මම කිසිම ප්රතිලාභයක් නැතිව මෙහෙම research කරන්නෙ ඇයි කියලා සමහරු හිතනවා ඇති. සරලව කිව්වොත් මේ මගේ විනෝදාංශය. නිදහසේ ඉන්න වෙලාව ඕන තරම් තියෙන නිසා කරන වැඩක්. දීර්ඝ කාලීනව මම මීට කලින් හෑලිවල කියලා තියෙන අරමුණුත් හිතේ තියෙනවා. අපේ රටේ sex ඇරියස් එක නැති කරන එකයි, කෙල්ලෙක්ට අපේ රටේ කොල්ලෙක් තරම්ම නිදහසේ තමන් කැමති විදිහට ඉන්න පුළුවන් තත්ත්වයක් ඇති කරන එකයි තමයි ප්රධානම.
දිග හෑලි ලියනවට උඹලා කැමති නැති නිසා වැඩි විස්තර නොදා ඉන්නම්. (හැබැයි පොඩ්ඩක් නොදාත් බෑ) මේ කියන්නෙ මොකක්ද කියල අමුතුවෙන් හඳුන්වා දෙන්න ඕන නෑනෙ. මාතෘකාව බැලුවාම හිතා ගන්න පුළුවන්. ආයෙ මොඩල් නම් දැන ගන්න official thread එකේ දාන්න ඕන නැහැනෙ. මේකෙන්ම බලා ගන්න පුළුවන්. හොයා ගන්න screenshot එක්කම තියෙනවා.
මොනවා වුණත් අපේ රටේ මේ වීඩියෝ එක වැදගත් සන්ධිස්ථානයක්. තමන්ගෙ ඇඟ පෙන්නන්න, ඇඟ පාවිච්චි කරන්න බය නැති කෙල්ලො පිරිසක් නිර්මාණය කරන්න, රටේ සෙක්ස් ඇරියස් එක ඉවර කරලා බටහිර 1960 දශකය වගේ sex revolution එක්ක කරන්න මම ඉස්සර ඉඳලාම ගහන ගේමට ලොකු උදව්වක්.
ඉතින් ඉදිරියේදීත් මේ වගේ වීඩියෝ හැදෙන්න, ඒවාට සහභාගී වෙන්න ගෑනු ළමයි දිරිමත් කිරීමක් විදිහට මේකට සහභාගී වුණ අයට followers ලා අරන් දෙන්නයි මේක කරන්නෙ. සම්පූර්ණ සද්භාවයෙන් කරන වැඩක්. එක එක්කෙනා ගැන පුංචි විස්තරයකුත් තියෙනවා. ඇත්ත නම්වලින් වැඩි ප්රයෝජනයක් නැති නිසා stagename විතරක් දානවා.
හරි එහෙම නම් පටන් ගමු.
1. නෙහාරා සමරසිංහ
මෙයාව නම් හැමෝම වගේ දන්නවා ඉතින්. අර nude shoot එකක් තිබුණෙත් මෙයාගෙමයි. ඉස්සර ඉඳලාම තමන්ගෙ ඇඟ පෙන්නන්න බය නැති නිර්භීත කෙල්ලෙක්.
https://instagram.com/neharasamarasingha
2. දිල්රු විවාක්ෂෝ
මේ දර්ශනවල වමේ ඉන්න කෙනා. ගොඩක්ම ජනප්රිය වුණේ චන්දිමාල්ගෙ 2020 පාටියට ඇඳපු නිල් ඇඳුම නිසා. බහුතරයක් මොඩල්ලාට සාපේක්ෂව ලස්සන කෙල්ලෙක්. Pagent දෙක තුනකම හිටියා.
https://instagram.com/dilru_viwaksho_rm
3. ඉෂී පෙරේරා
මෙයා තමයි අර director කෙනෙක් අතවර කරපු කතාව කියල trending ආවෙ. දිල්රුව කිස් කරන කෙනා. Video එකේ අඩුවෙන්ම ඇඳලා ඉන්නෙත් මෙයා තමයි. Field එකේ තව ඉෂී පෙරේරාලා කීප දෙනෙක් ඉන්න නිසා හරි profile එකටම යන්න.
https://instagram.com/ishi9751
4. පූජානි පෙරේරා
මෙයා ගැන නොදා ඉන්නත් හිතුවා. මොකද හැම තැනම වගේ මූණ වහලා තියෙන බවක් දැක්කා. හැබැයි මේ පස්සට ගහන දර්ශනයේ පස්ස අයිති වගේම මේ pool බෝලෙ වලට යන දර්ශනයෙත් ඉන්නෙ එයා. මූණ පෙන්නන්නෙ නැති වුණාට මම පූජානිව හොඳින් අධ්යයනය කරල තියෙන නිසා අතයි, නියපොතුයි දැක්කාම අඳුර ගන්න පුළුවන්.මේ පින්තූරයෙන් තහවුරු කරගන්න.
https://instagram.com/poojani97
මේ හතර දෙනා තමයි ප්රධාන වශයෙන් ඉන්නෙ. මේ දර්ශනයේ තියෙන පස්සවල් වමේ සිට දකුණට පිළිවෙළට කිව්වොත්,
1. නෙහාරා
2. ඉෂි
3. පූජානි
4. දිල්රු
දැන් එහෙනම් අතිරේක අය ගැන බලමු.
5. *මෙයාගෙ නම, insta දාන්නෙ නැහැ
මේ අත වනලා යන දර්ශනයේ ඉන්න model මේ වගේ වීඩියෝ එකකට වුණත් ඇඳලා ඉන්නෙ ජීන්ස් එකකුයි ටොප් එකකුයි. ඒ වගේ ඇඳුම් අඳින අයව මෙතන ප්රමෝට් කරන්නෙ නැති නිසා එයාගෙ insta එක දාන්නෙ නැහැ. සොරි. සුදුසු ඇඳුමක් ඇඳලා හිටියොත් ඉදිරියට බලමු.
6. විනූ පෙරේරා
මේ දර්ශනයෙ උඩ සිට 2 වැනියා.
https://instagram.com/winuperera
7. නටාෂා නානායක්කාර
මේ දර්ශනයෙ යටින්ම ඉන්නෙ මෙන්න මෙයා.
https://instagram.com/natashananayakkara143
(අනිත් දෙන්නාව හරියටම දන් නැහැ. දන්න කෙනෙක් ඉන්නවා නම් පහළින් දාන්න. මම thread එක edit කරන්නම්.)
ඉතින් කාට කාටත් හොඳ දැනුමක් ලැබෙන්න ඇති කියලා හිතනවා. එහෙම නම් තවත් මේ වගේම වැදගත් දෙයකින් ආයෙමත් හමු වෙමු.
P. S. නොදන්නා අයට.
මම කිසිම ප්රතිලාභයක් නැතිව මෙහෙම research කරන්නෙ ඇයි කියලා සමහරු හිතනවා ඇති. සරලව කිව්වොත් මේ මගේ විනෝදාංශය. නිදහසේ ඉන්න වෙලාව ඕන තරම් තියෙන නිසා කරන වැඩක්. දීර්ඝ කාලීනව මම මීට කලින් හෑලිවල කියලා තියෙන අරමුණුත් හිතේ තියෙනවා. අපේ රටේ sex ඇරියස් එක නැති කරන එකයි, කෙල්ලෙක්ට අපේ රටේ කොල්ලෙක් තරම්ම නිදහසේ තමන් කැමති විදිහට ඉන්න පුළුවන් තත්ත්වයක් ඇති කරන එකයි තමයි ප්රධානම.
Last edited:

Uba gawata ena kello promote karannan kiyala salli aran elakiri danawa neda