Shanuka (Esketit) ගෙ වීඩියෝ එකේ ඉන්න මොඩල්ලාගෙ නම් සහ insta ටික

Indrajith Gamage

Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    Time to start OTT erotica in srilanka. Iraj you are the man to do it.
    Rallak hadamuda Irajta kiyala OTT erotica ekak hadanna :D
    වචනයක් අල්ලන් කෑ ගහන්න වැඩක් නෑ. Soft core streaming කීපයක් දැනටමත් තියෙනවා. මූණ පෙන්නන්න කැමති ළමයි ටිකක් හොයා ගන්න මට්ටමට යන්න ඕන. එතකොට හරි. මේ ගේම ගහන්නෙ අන්න එ්කට. 😊

    මොකෙත් ඇන්ජිම ඇරියම එකයි . පෆෝමන්ස් තමා වැදගත් ඩියුරබිලිටි එක

    Youtube බලලා වාහන ගැන ඉගෙන ගත්ත පොරක්. 😂
    ------ Post added on Apr 5, 2021 at 11:01 AM

    Ubada course eke teacher :rolleyes: Uba gawata ena kello promote karannan kiyala salli aran elakiri danawa neda:lol:
    මම කලිනුත් කිව්වනෙ, මේක සද්භාවයෙන් කරන දෙයක්. මම මගේ review වලට සල්ලි ගන්නෙත් නෑ, සල්ලි අරගෙන කරන්නෙත් නෑ. මගෙ අරමුණට වැදගත් වෙන, මට හොඳයි කියලා දැනෙන දේවල් විතරයි promote කරන්නෙ. 100% organic. එ් කොලිටිය හැමදාම තියෙනවා. 👍
    ------ Post added on Apr 5, 2021 at 11:06 AM
     
    • Like
    Reactions: PL_prasad

    tmal

    Active member
  • Jul 25, 2007
    672
    72
    28
    40
    Lanka Puraya-Great City Of Ravana
    වචනයක් අල්ලන් කෑ ගහන්න වැඩක් නෑ. Soft core streaming කීපයක් දැනටමත් තියෙනවා. මූණ පෙන්නන්න කැමති ළමයි ටිකක් හොයා ගන්න මට්ටමට යන්න ඕන. එතකොට හරි. මේ ගේම ගහන්නෙ අන්න එ්කට. 😊

    koheda thiyenne. p**m hub eke nam thiyanwa ewa softcore nemei ne. Kalayak DVD awa ewage atharin pathara hoda ewa awa. but eka parata nathuwa giya
     

    nash95

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    4,128
    1,614
    113

    5. *මෙයාගෙ නම, insta දාන්නෙ නැහැ

    මේ අත වනලා යන දර්ශනයේ ඉන්න model මේ වගේ වීඩියෝ එකකට වුණත් ඇඳලා ඉන්නෙ ජීන්ස් එකකුයි ටොප් එකකුයි. ඒ වගේ ඇඳුම් අඳින අයව මෙතන ප්‍රමෝට් කරන්නෙ නැති නිසා එයාගෙ insta එක දාන්නෙ නැහැ. සොරි. සුදුසු ඇඳුමක් ඇඳලා හිටියොත් ඉදිරියට බලමු. 👍

    meyage insta ekath dapako ban..
     

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,232
    20,871
    113
    හස්තිශෛලපුර
    unnamed.gif
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    ඔය ඔක්කොමවම ලයිව් බලන්න පුලුවන් රෑ නමයෙන් පස්සෙ පිටකොටුව බෝ ගහ යටට ගියා නං. වැඩිය නෑ රුපියල් 150යි.
     

    Indrajith Gamage

    Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    ඔය ඔක්කොමවම ලයිව් බලන්න පුලුවන් රෑ නමයෙන් පස්සෙ පිටකොටුව බෝ ගහ යටට ගියා නං. වැඩිය නෑ රුපියල් 150යි.

    වැඩේම එ්ක වගේ. 😂 සල්ලි දීලා බඩු ගහන්න වෙනවා නම් උඹ fail බං. 😂 😂
     
    • Like
    Reactions: PL_prasad

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113

    5. *මෙයාගෙ නම, insta දාන්නෙ නැහැ

    මේ අත වනලා යන දර්ශනයේ ඉන්න model මේ වගේ වීඩියෝ එකකට වුණත් ඇඳලා ඉන්නෙ ජීන්ස් එකකුයි ටොප් එකකුයි. ඒ වගේ ඇඳුම් අඳින අයව මෙතන ප්‍රමෝට් කරන්නෙ නැති නිසා එයාගෙ insta එක දාන්නෙ නැහැ. සොරි. සුදුසු ඇඳුමක් ඇඳලා හිටියොත් ඉදිරියට බලමු. 👍
    mecige nude poto thye neda

    ganath dapanco bn gahanna