SHARP LED TV

WICKILEAKS

Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,008
    1,672
    113
    Lion always in his den
    ria1338625220.jpg

    SHARP LED TV 32' (model 32LE340m)
    මේ ටීවී එක කොහොමද මචන්ලා
    මේක Manufacture කරන්නේ ඉන්දුනීසියා (කලින් LCDඑකේනම් display එක කිකන් dull වගේ )
    formats 28 කට support කරනවා
    මේක 64000 ට පාඩුද (දැන් කියන්න එපා දැන් LEDඉවරයි 3d පලයන් කියල ලොල් :P)
     

    harsha45

    Well-known member
  • Apr 5, 2009
    2,493
    290
    83
    easy payments nehe. china wenna ethi. mama yamaha music centre ekata gihin beluwa. elatama thiyenawa.
     

    yasas bandara

    Well-known member
  • Oct 25, 2009
    1,581
    1,240
    113
    Colombo
    Machan, if it not a full hd one, don't buy it. you can get a Hitachi full hd one for the same price. Pic quality is superb. you can get 3yr warranty for extra 5000 if you want. Unfortunately cannot play AVI. or mkv. via pen drive.
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,096
    3,543
    113
    Inside Your Laptop ;)
    මචන්, ඔය Sharp TV ගැන නම් කොහොමද දන්නේ නෑ බං....... ගන්නවා නම් LG or Toshiba TV එකක් ගනින්....... අඩුවට දෙන්නම්..... :yes: මට දැනට නම් Pricing එවලා තියෙන්නේ Toshiba LCD TV වල විතරයි බං...... Show room එකේ 55 ක් විතර වෙන එක මම දෙන්නම් 45 ට වගේ..... :yes:
     

    malkavi

    Well-known member
  • Nov 21, 2006
    35,705
    944
    113
    කලුතර
    32" ekak 64 ta wedi nedda..?? anith eka thawa awurudu keepekin 3D ewa hama thanama thiyeyi... eka nisa mama hithenne tikak gana adu LED ekak ganna eka hondai..
     

    udaragun

    Well-known member
  • Jul 27, 2010
    1,546
    115
    63
    machan mama dekka singer eke thiyanawa 3months withara use karapuwa original price ekata wada 20k withara aduwen balapan
     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    iye okak genath dunna machan singapore walin, Singapore dollars 480.00, kiyanna tharam waradak nam na.
     

    Rohantha

    Well-known member
  • Dec 17, 2006
    5,764
    355
    83
    36
    Verona, Italy 🇮🇹
    මචන්, ඔය Sharp TV ගැන නම් කොහොමද දන්නේ නෑ බං....... ගන්නවා නම් LG or Toshiba TV එකක් ගනින්....... අඩුවට දෙන්නම්..... :yes: මට දැනට නම් Pricing එවලා තියෙන්නේ Toshiba LCD TV වල විතරයි බං...... Show room එකේ 55 ක් විතර වෙන එක මම දෙන්නම් 45 ට වගේ..... :yes:

    uraj macho 32 inch LED toshiba tv eka oyata keeyata denna puluwanda? abans warranty da?
     

    yasas bandara

    Well-known member
  • Oct 25, 2009
    1,581
    1,240
    113
    Colombo
    මේ දවස්වල මමත් හොයන නිසා කරුණු කීපයක් දාන්නම් -

    1. Atom 32' Full HD LED-
    Rs. 62000 from showroom (near Public Library)
    2 yrs Warranty
    Problems -
    * The guy at showroom claimed that all parts are from Samsung. But Dynamic contrast ratio is 6000:1. I don't know any Samsung panel with this low level. Probably it is not from Samsung.
    * Since Dynamic contrast ratio is 6000:1, the picture quality could be poor. I saw one side by side with Samsung at Arpico showroom and brightness level is low.
    * Someone from gamer.lk site (LCD/LED repairman) says that Atom is not build to last long. He says that power driver boards from all the models are the same.

    2. Hitachi 32' Full HD LED-
    Rs. 64000-65000 at Singer Showrooms. 1yr warranty (Rs 5000+ = 3 yrs Mother company is giving 3 yrs warranty to dealers - this means it can last..).
    Superb picture quality. Dynamic contrast ratio is 100000:1. (Saw it and compared.)
    1080p only with HDMI cable (It's impossible to play 1080p via usb2 in normal models anyway..).
    Can play mpg. mp3. from usb/sd card. But according to what I've heard, Bitrate should be <1000kbps.

    3. Samsung 32' Full HD LED-
    You can get a series 5 one for about 72000 if you avoid the so called dealers (Showroom price is 80000). (Check 'Sri Lanka Promotions' site - there's one place at Thunmulla junction)

    4. Olan 32' Full HD LED- මෙහෙම එකක් අද පත්තරේ දැක්කා. Full HD කියලා යටින් දාලා තිබ්බට සමහර විට වැරදීමක් වෙන්න ඇති. (call crown investments and find out)
    Price - Rs. 47000. 2yrs warranty. Origin - Unknown.
    Need to visit Crown and see...

    64000 වගේ ගානක් දීලා 720p TV එකක් ගන්න එපා මචං. මගේ අතේ තියන ෆෝන් එකෙනුත්
    720p රෙකෝඩ් කරන්න පුළුවන්. 720p කියන්නේ ඒ තරමට outdated තාක්ෂණයක්..

    Right now, my plan is to buy Hitachi.
     
    Last edited: