Shipping Cost Problem!

guyzon

Well-known member
  • Jul 13, 2016
    1,678
    335
    83
    Homagama
    Lankawe idala frame karapu painting ekak US wage ratakata yawanna hodama widiya mokakda?
    DHL, FedEx, UPS, EMS, Aramax oya shipping companies walin kiyak wage ganida shipping charges? danna aya kiyannako loku help ekak
    :yes::yes:
     

    Mawathagama

    Well-known member
  • May 5, 2016
    7,143
    4,005
    113
    item eke size eka anuwa thamayi
    unge sites wala umbata calculate karaganna puluwan roughly mama danna tharamin