Lankawe idala frame karapu painting ekak US wage ratakata yawanna hodama widiya mokakda? DHL, FedEx, UPS, EMS, Aramax oya shipping companies walin kiyak wage ganida shipping charges? danna aya kiyannako loku help ekak :yes::yes: