silo ජුලියට් අක්ක හරිම ලස්සනයි නේද...

Axeoil

Well-known member
  • Mar 29, 2018
    1,943
    2,316
    113
    Norway
    සේරම සයිලෝ 50 තියනව. ඔය ඔක්කොම එකට එකක් සම්බන්දයි. ඔය ඔක්කොම මැනෙජ් වෙන්න සයිලෝ 1 එකෙන්.
    අවුට් සයිඩ් ලෝකෙ ගැන බලන්න හිතනවනම් ඒක හීනයක් විතරයි. :rofl: බොරුනම් බලපන් සීසන් 2 එකේ මොකද වෙන්නෙ කියල.
     
    • Like
    Reactions: ML1987 and ntayya

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,817
    17,040
    113
    #රට_මාලිමාවට
    #මාලිමාවටබහුතරයක්
    #හරිනි_නැවතත්_අගමැති
    #GeneralElection2024

    වැඩ පටන් ගනිමු 💪🏼❤️
     
    • Like
    Reactions: AnuradhaRa

    gamaya80

    Well-known member
  • Jan 5, 2024
    957
    557
    93
    සේරම සයිලෝ 50 තියනව. ඔය ඔක්කොම එකට එකක් සම්බන්දයි. ඔය ඔක්කොම මැනෙජ් වෙන්න සයිලෝ 1 එකෙන්.
    අවුට් සයිඩ් ලෝකෙ ගැන බලන්න හිතනවනම් ඒක හීනයක් විතරයි. :rofl: බොරුනම් බලපන් සීසන් 2 එකේ මොකද වෙන්නෙ කියල.
    Yes she went in to a close by silo
     
    • Like
    Reactions: ntayya

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,427
    1
    62,090
    113
    Mother Earth
    එතකොට silo එකෙන් එළියට ගියහම මැරිලා වැටෙන්නෙ ? මම ඕක බැලුවා. දැන් ටිකක් මතක නෑ. මම මේ ඉන්නෙ FROM release වෙනකන්.
     

    gamaya80

    Well-known member
  • Jan 5, 2024
    957
    557
    93
    එතකොට silo එකෙන් එළියට ගියහම මැරිලා වැටෙන්නෙ ? මම ඕක බැලුවා. දැන් ටිකක් මතක නෑ. මම මේ ඉන්නෙ FROM release වෙනකන්.
    Yes that's correct
     

    Satan_at_Hell

    Well-known member
  • Nov 10, 2014
    3,977
    2,210
    113
    Adelaide
    එතකොට silo එකෙන් එළියට ගියහම මැරිලා වැටෙන්නෙ ? මම ඕක බැලුවා. දැන් ටිකක් මතක නෑ. මම මේ ඉන්නෙ FROM release වෙනකන්.
    From eketh anthima tika pissu keliwa wage tika.. Anyews, Apple series wala Picture quality eka nam sira Apple TV baladdi. :love2::love:

    එතකොට silo එකෙන් එළියට ගියහම මැරිලා වැටෙන්නෙ ? මම ඕක බැලුවා. දැන් ටිකක් මතක නෑ. මම මේ ඉන්නෙ FROM release වෙනකන්.
    marila wetenwa wage pennanawa neda athule inna unta. eth aththatama marila wetenne ne neda.. conpuse :lol:
    ------ Post added on Sep 25, 2024 at 7:46 AM
     
    • Like
    Reactions: AnuradhaRa

    Bad_horse

    Well-known member
  • Apr 23, 2021
    729
    2,089
    93
    33
    එතකොට silo එකෙන් එළියට ගියහම මැරිලා වැටෙන්නෙ ? මම ඕක බැලුවා. දැන් ටිකක් මතක නෑ. මම මේ ඉන්නෙ FROM release වෙනකන්.
    From එක දවස් දෙකකට කලින් release වුණා. 1st episode
     

    gamaya80

    Well-known member
  • Jan 5, 2024
    957
    557
    93
    From eketh anthima tika pissu keliwa wage tika.. Anyews, Apple series wala Picture quality eka nam sira Apple TV baladdi. :love2::love:


    marila wetenwa wage pennanawa neda athule inna unta. eth aththatama marila wetenne ne neda.. conpuse :lol:
    ------ Post added on Sep 25, 2024 at 7:46 AM
    Except her all others went out side had been died
     

    ntayya

    Well-known member
  • Dec 2, 2012
    2,566
    2,163
    113
    එතකොට silo එකෙන් එළියට ගියහම මැරිලා වැටෙන්නෙ ? මම ඕක බැලුවා. දැන් ටිකක් මතක නෑ. මම මේ ඉන්නෙ FROM release වෙනකන්.
    Eliye wisa dumak thiyenawa bro, adan yana aduma hondata cover wela na tapes walin, Anthima ta a kella yaddi kattiya honda tapes use karanawa, marenne na,
     
    • Like
    Reactions: Satan_at_Hell

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • Eliye wisa dumak thiyenawa bro, adan yana aduma hondata cover wela na tapes walin, Anthima ta a kella yaddi kattiya honda tapes use karanawa, marenne na,
    එලියට ගිහින් කැමරාව පිහින සීන් එක මොකක්ද මචං?
    තව අර උපත් පාලනයක් ගැන කියන්නෙ මොකක්ද?
     
    • Dislike
    Reactions: Saharan

    gamaya80

    Well-known member
  • Jan 5, 2024
    957
    557
    93
    Eliye wisa dumak thiyenawa bro, adan yana aduma hondata cover wela na tapes walin, Anthima ta a kella yaddi kattiya honda tapes use karanawa, marenne na,
    I would like to see the episodes where due to nanotechnology ,nano robots attack and humans go underground, but we will have to wait long time to see
     
    • Wow
    Reactions: Candid-B

    Satan_at_Hell

    Well-known member
  • Nov 10, 2014
    3,977
    2,210
    113
    Adelaide
    එලියට ගිහින් කැමරාව පිහින සීන් එක මොකක්ද මචං?
    තව අර උපත් පාලනයක් ගැන කියන්නෙ මොකක්ද?

    හයියෝ, හැමනෙනවා. උබට නම් මුකුත්ම තේරිලා නෑ වගේ.
    ඇතුලේ ඉඩ සීමිත නිසා default කිසිම කෙනෙකුට ළමයි හදන්න බෑ. එකට approval ගන්න ඕනේ. ගෑණු හැමෝගෙම birth controller එකක් දාල තියෙන්නේ. උන්ගෙන් request කලාම තමයි උන් එක බලල එක අයින් කරලා approval එක දෙන්නේ. එකත් අවරුද්දයි දෙන්නේ. බැරි උනොත් යේ පස්සේ request කරන්න ඕනේ.
    මොකක් හරි උන්ගේ ලෝ එකට පිටින් වැරද්දක් කලාම උන් දෙන ලොකුම දඩුවම තමයි එලියට යවන එන. එක යවන්නේ එළියේ කැමරා එක පිහන්න යනවා කියල. එලියට ගියාම ගිය එකට තොර ගන්න පුළුවන් කැමරා එක පිහදනවද නැතනම් ඇවිදගෙන කන්දෙන් එහා පැත්තට යනවද කියල. නමුත් එළියේ ඇත්තටම තියෙන්නේ screen එකේ පේනවා වගේ dead surrounding එකක් නෙවෙයි. ඒ නිසා ගොඩක් උන් කරන්නේ එලියට ගිහින් කැමරා එක පිහාදන එක ඇතුලේ උන්ට හොදට එලිය පේන්න. (මතක විදියට එහෙම සීන් එකක් තමයි )


    අඩෝ මතක නෑ හරියට, වැරදි නම් කියපන් . :lol: :rofl::P

    තව සීන් එකක්. කව්රුහරි කිව්වොත් 'මම එලියට යනවා' කියල එක නිකන් suicide වගේ සිඉන් එකක්. ඒ කියන්නේ උඋට එලියට යන්නම වෙනවා.
     
    Last edited:

    ntayya

    Well-known member
  • Dec 2, 2012
    2,566
    2,163
    113
    හයියෝ, හැමනෙනවා. උබට නම් මුකුත්ම තේරිලා නෑ වගේ.
    ඇතුලේ ඉඩ සීමිත නිසා default කිසිම කෙනෙකුට ළමයි හදන්න බෑ. එකට approval ගන්න ඕනේ. ගෑණු හැමෝගෙම birth controller එකක් දාල තියෙන්නේ. උන්ගෙන් request කලාම තමයි උන් එක බලල එක අයින් කරලා approval එක දෙන්නේ. එකත් අවරුද්දයි දෙන්නේ. බැරි උනොත් යේ පස්සේ request කරන්න ඕනේ.
    මොකක් හරි උන්ගේ ලෝ එකට පිටින් වැරද්දක් කලාම උන් දෙන ලොකුම දඩුවම තමයි එලියට යවන එන. එක යවන්නේ එළියේ කැමරා එක පිහන්න යනවා කියල. එලියට ගියාම ගිය එකට තොර ගන්න පුළුවන් කැමරා එක පිහදනවද නැතනම් ඇවිදගෙන කන්දෙන් එහා පැත්තට යනවද කියල. නමුත් එළියේ ඇත්තටම තියෙන්නේ screen එකේ පේනවා වගේ dead surrounding එකක් නෙවෙයි. ඒ නිසා ගොඩක් උන් කරන්නේ එලියට ගිහින් කැමරා එක පිහාදන එක ඇතුලේ උන්ට හොදට එලිය පේන්න. (මතක විදියට එහෙම සීන් එකක් තමයි )

    තව සීන් එකක්. කව්රුහරි කිව්වොත් 'මම එලියට යනවා' කියල එක නිකන් suicide වගේ සිඉන් එකක්. ඒ කියන්නේ උඋට එලියට යන්නම වෙනවා.
    Anthima tika balala na wage, eliye dead surrounding ekak tamay thiyenne, eliyata giyama ehema na wage penwanawa helmet eke vision eken
     
    • Like
    Reactions: AnuradhaRa

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,427
    1
    62,090
    113
    Mother Earth
    From එක දවස් දෙකකට කලින් release වුණා. 1st episode
    ඒක තමයි මාත් බැලුවේ. Sep 22 release වෙනවා කියලා දාලා තියෙන්නෙ. 🤷‍♂️

    I would like to see the episodes where due to nanotechnology ,nano robots attack and humans go underground, but we will have to wait long time to see
    whhat? Is this based on a novel?🤷‍♂️
    ------ Post added on Sep 25, 2024 at 8:41 AM