Sinhala typing..

kitt354

Member
Mar 7, 2010
235
22
0
Kawuruhari mata kiyala denawada forums waladi sinhalen type karanne kohomada kiyala. mama Unicode install karala thiyenne.
 

hemalsilva

Well-known member
  • Oct 16, 2006
    16,041
    2,692
    113
    Paraguay
    To read Sinhala content you shall install Sinhalese fonts, please follow steps given in
    සිංහලෙන්ලිවීමසඳහාපලමුව ඔබේපරිගණකයේ

    Once it is done you can use online tool http://www.ucsc.cmb.ac.lk/ltrl/services/feconverter/t2.html

    Where you would type phonetic Sinhala , means
    For example: aayuboewan, si\nhalin akuru gotanna udavkaranna puluvanviima satuTaki.
    Would output ආයුබෝවන්, සිංහලින්අකුරුගොතන්නඋදව්කරන්නපුලුවන්වීමසතුටකි.

    Output can be copied and past in EK or office docs like MS-Word.

    This is a simple very useful tool. You find a help there itself.

    Hope this is helpful.
    Enjoy!

    MATATH DANNE NETHIWA INNAKOTA mdee thamai help kale :yes::yes::D


    MATA KIYALA DUNNA WIDIHATAMA DALA ETHI :cool:
     

    kitt354

    Member
    Mar 7, 2010
    235
    22
    0
    thanks. eth singlish nethiwa type karanna widiyak nedda? E kiyanne mata wijesekara yathuru puwaruwe widiyata sinhalenma type karanna widiyak nedda?
     

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,126
    4,279
    113
    Sri Lanka
    www.siyabas.lk

    windows vista or 7 nam, download kara ganna vista quick fix kiyana software eka oya site eken.
    eka install karanna.

    eeta passe control panel, settings, reginol and key board setting wala sinhala key board eka add karanna. eeta passe, podi icon ekak ei task bar eke podiyata EN kiyala. ALT+SHIFT press karala balanna. eka SI wei.
     

    kitt354

    Member
    Mar 7, 2010
    235
    22
    0
    Aiyo mage es penne nene. Oyalata thanks. mage thiyenne xp. Taskbar eke thiyena icon eken sinhala theruwama hari. Onna... මෙන්න....:):):) හරිම ලේසි වැඩක් ‍නේ.

    copy paste කර කර ඉන්න දෙයක් නෑ පට ගාලා ටයිප් කරන්න පුඵවන්.... ඔයාලා ඔක්කෝටම ස්තූතියි !!!!