Sinhala Unicode Help ?

sachith19920726

Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    යුනිකෝඩ්..? මොකක්ද උඹ පාවිච්චි කරන ටූල් එක යුනිකෝඩ් ඩිරෙක්ට් ටයිප් කරන්න..?

    google Input tools යකෝ..
    තෝ මෙච්චර කල් මොකද්ද දැන් use කරේ

    :lol::lol::lol:

    එතකොට = ethakota
     

    SLCRI

    Well-known member
  • Feb 28, 2011
    8,076
    1,060
    113
    Code:
    http://www.ucsc.cmb.ac.lk/ltrl/services/feconverter/t1.html
    11.gif
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    google Input tools යකෝ..
    තෝ මෙච්චර කල් මොකද්ද දැන් use කරේ

    :lol::lol::lol:

    එතකොට = ethakota
    මම ඩිරෙක්ට් ටයිප් කරන්නෙ බං.. උඹලා ටයිප් කරන විදියයි මං ටයිප් කරන විදියයි දෙකක්..

    මේ තියෙන්නෙ මං ටයිප් කරන Keyboard Layout එක.. මම සිංග්ලිශ් වලින් ටයිප් කරල සිංහලට හරවන්නෑ..

    Sinh_KB.jpg

     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    මම ඩිරෙක්ට් ටයිප් කරන්නෙ බං.. උඹලා ටයිප් කරන විදියයි මං ටයිප් කරන විදියයි දෙකක්..

    මේ තියෙන්නෙ මං ටයිප් කරන Keyboard Layout එක.. මම සිංග්ලිශ් වලින් ටයිප් කරල සිංහලට හරවන්නෑ..


    ට හි*යි බන් ඔහොම ගහන්න ගියොත්..
    තෝ වගේ ගොන් හරකෙක් යකෝ මෝඩ වේ@යෙක්

    2.gif


    පුරුදු වෙලා තියන විදිය නිසා අවුලක් නෑ..

    google sinhala input එක දාගනින් බං..


    https://www.google.com/inputtools/windows/