350LKR Sq Ft. wage yanawa eth godak ewa 3-5 year thama warranty denne , slab eka waterproof karannema oni na ban waterproof karanne oni wenne water randenawanm baas ta kiyala slop hadala water randenne nathi wenna hadapan ethakota waterproofing oni na, mama danne geyak thiyanawa uda hadanne nathiwa dan 20+ year waterproof thiya mokuth na kisi leak ekak wela na , wassama water randenne na okkoma bahala yanawa
api last year slab eka damma ethakota api kale concrete ekata Dr. Fixit 101 LW+ hari ratio ekata mix kala, eeta passe slab eke slope haduwa , eeta passe Chemific glue + Cement paint ekak wage wenna mix karala gawa