සාමාන්යයෙන් ටෙලිෆෝන් එකේ වරදක් ඇවිත් වැඩ නොකර ගියාම SLT එකෙන් ඇවිත් මාරු කරල යනවනෙ complain එකක් දැම්මම. Fiber ලයින් එකක් ගත්තම ඒ් facility එක නැද්ද? ටෙලිෆෝන් එක වැඩ නැතිව ගියොත් අපි ෆෝන් එකක් දා ගන්න ඔ්නැද?
Fiber line ekata telephone eka Fiber router ekath SLT ayage. Dekema un maru karanawa fault awoth. ADSL nam router eka api ganna onene.සාමාන්යයෙන් ටෙලිෆෝන් එකේ වරදක් ඇවිත් වැඩ නොකර ගියාම SLT එකෙන් ඇවිත් මාරු කරල යනවනෙ complain එකක් දැම්මම. Fiber ලයින් එකක් ගත්තම ඒ් facility එක නැද්ද? ටෙලිෆෝන් එක වැඩ නැතිව ගියොත් අපි ෆෝන් එකක් දා ගන්න ඔ්නැද?