SLT 25GB පෑකේජ් එකෙන් දෑන්නෙන්න Download කරමු....

Mar 11, 2011
7,061
359
0
Planet Cybertron
:rofl: දැන් රියල් ටයිම් අප්ඩේට් වෙනව. :rofl: අනික මේකෙ පබ්ලික් දැම්ම කියන්නෙ හරි තමයි. පුදුමයි ඩයලොග් kbb 50 bundle එක තාම දෙනව.
 

NB Diamonds

Well-known member
  • May 29, 2012
    9,115
    712
    113
    mage thiyenne WEB STARTER package ekak.
    maken sued and remain data pramanaya balaganna puluwan.
    but,
    kohomada wena wenama date wala use karapu ewa balanne.( usage meter statistics )

    search kalama pahala widiyata link eka denawa.
    habai eke statistic kiyana eka kapala.

    danna kenek kiyanawada balana widiya.


    Broadband | SLT.LK

    www.[B]slt[/B].lk/personal/internetSri Lanka Telecom


    Check your Broadband usage · Change your .... Get ahead of the rest with SLT Broadband's new rocket-speed WWW packages. ... Web Starter. Monthly Rental.Missing: statistics
    You've visited this page 4 times. Last visit: 10/12/14
     

    Thilinacba

    Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    :rofl: දැන් රියල් ටයිම් අප්ඩේට් වෙනව. :rofl: අනික මේකෙ පබ්ලික් දැම්ම කියන්නෙ හරි තමයි. පුදුමයි ඩයලොග් kbb 50 bundle එක තාම දෙනව.

    ekatath hari wage ban, iye indan speed enne na mata :growl: :growl: uparima enne 400KBs :/
     

    cyberartz123

    Active member
  • Nov 18, 2008
    294
    91
    28
    ekatath hari wage ban, iye indan speed enne na mata :growl: :growl: uparima enne 400KBs :/

    KBB 50 mata uparima 750kbps wage enawa. wenada uparima 3Mbps wage enawa. ekatat badu set welada danne na. Capture.JPG
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,626
    6,360
    113
    danna akek apitath kiyapallako.
    cid ake 4 weni thattuwata giyath kiyan na katawath.habai 2weni thattuwata geyoth kiyawei.:P
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,591
    21,160
    113
    Panadura
    danna akek apitath kiyapallako.
    cid ake 4 weni thattuwata giyath kiyan na katawath.habai 2weni thattuwata geyoth kiyawei.:P

    දැන් මොකුත් කරන්න බෑ බන් හැම Bugs එකක්ම SLT අය Fix කරලා තියෙන්නේ... :(:(