SLT 25GB පෑකේජ් එකෙන් දෑන්නෙන්න Download කරමු....

RottenCOLT

Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,568
    16,401
    113
    thankz ban try ekak denna one labana mase me mase kapala iwarai
    dan nikan idin router eka sawuththu karanne nathiwa. :rofl: slt eken oka fix kara bn. dan godak dawas.
    ps.
    ekko try ekak dipan mona wasanawata hari wada koroth. :baffled:
     
    Last edited:

    pradeeplk1025

    Well-known member
  • May 23, 2007
    7,539
    3,642
    113
    Ahh puke.. Toge mole madi. Api nam mehemai keruwe.

    25GB walata asannawa ididdi router eka off kalla on karanawa. On kalla winadi 4kin 5kin pppoe connection ekak dial karanawa username password dala bridge kalla. Passe eken download danawa. Peya 10k ma banawa full sspeed eken. Hariyatama peya 10kin automatically eka disconnect wenawa. Hebei eeta winadi 5kata kalin original connection eka (router eken connect wena connection eka) ara kalin 10hr iwara wela aluth ekak hadagena. Itin api manually hadagatta 10hr eka disconnect weddi data update wenawa. Update wenna winadi 5kata kalin tawa peya 10ka ekak hadila. :P itin tawa peya 10k edda. Serama peya 20i. :P

    Mole tiyena eka shape eke degunayak bagaddi wahu petav thread dagena dagaluwama seratama kelavuna ekai vune. :( Kese wetath SLT un oka hadanawa. Hadana eka ikman vune kattiyama adinna gatta nisaa wiya haki. :( Den tiyena trick eka nam loku deyak na. Eth wadak athi ekak newi :(
     
    • Like
    Reactions: sithija.h

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    Ahh puke.. Toge mole madi. Api nam mehemai keruwe.

    25GB walata asannawa ididdi router eka off kalla on karanawa. On kalla winadi 4kin 5kin pppoe connection ekak dial karanawa username password dala bridge kalla. Passe eken download danawa. Peya 10k ma banawa full sspeed eken. Hariyatama peya 10kin automatically eka disconnect wenawa. Hebei eeta winadi 5kata kalin original connection eka (router eken connect wena connection eka) ara kalin 10hr iwara wela aluth ekak hadagena. Itin api manually hadagatta 10hr eka disconnect weddi data update wenawa. Update wenna winadi 5kata kalin tawa peya 10ka ekak hadila. :P itin tawa peya 10k edda. Serama peya 20i. :P

    Mole tiyena eka shape eke degunayak bagaddi wahu petav thread dagena dagaluwama seratama kelavuna ekai vune. :( Kese wetath SLT un oka hadanawa. Hadana eka ikman vune kattiyama adinna gatta nisaa wiya haki. :( Den tiyena trick eka nam loku deyak na. Eth wadak athi ekak newi :(


    Mcn oya aluth seen eka P.M ekak danna puluwanda?
     
    • Like
    Reactions: pradeeplk1025

    Jonnie_Walker

    Well-known member
  • Apr 29, 2014
    6,541
    361
    83
    Cocaine Country
    Loku deyak na ban connect wela tiyena PC walin multiple ppoe hadapan. Ati wadak na eth hama pc ekkatama 6kB/s enawa. Natinam eka pc eken ppoe 2k hadahan. App ekak tiyenawa ppoe dekama ekatu karanna. Etakota 12kB/s wage ei. Wadak na eth. :sorry:

    6Kbps ta wada 12kbps kochara hondada bung api wage anathayonta FB wath load karaganna puluwan ne da ? Thread ekak dapanko machn kiyala dila Illegal uth nane :yes: