dan nikan idin router eka sawuththu karanne nathiwa.thankz ban try ekak denna one labana mase me mase kapala iwarai
slt eken oka fix kara bn. dan godak dawas. ps.
ekko try ekak dipan mona wasanawata hari wada koroth.

Last edited:
dan nikan idin router eka sawuththu karanne nathiwa.thankz ban try ekak denna one labana mase me mase kapala iwarai
slt eken oka fix kara bn. dan godak dawas. 
itin tawa peya 10k edda. Serama peya 20i. 
Kese wetath SLT un oka hadanawa. Hadana eka ikman vune kattiyama adinna gatta nisaa wiya haki.
Den tiyena trick eka nam loku deyak na. Eth wadak athi ekak newi 
දැන් මොකුත් කරන්න බෑ බන් හැම Bugs එකක්ම SLT අය Fix කරලා තියෙන්නේ...
mokakda bn trick eka? kiyanna pulwundaDen tiyena trick eka nam loku deyak na. Eth wadak athi ekak newi![]()
mokakda bn trick eka? kiyanna pulwunda
Ahh puke.. Toge mole madi. Api nam mehemai keruwe.
25GB walata asannawa ididdi router eka off kalla on karanawa. On kalla winadi 4kin 5kin pppoe connection ekak dial karanawa username password dala bridge kalla. Passe eken download danawa. Peya 10k ma banawa full sspeed eken. Hariyatama peya 10kin automatically eka disconnect wenawa. Hebei eeta winadi 5kata kalin original connection eka (router eken connect wena connection eka) ara kalin 10hr iwara wela aluth ekak hadagena. Itin api manually hadagatta 10hr eka disconnect weddi data update wenawa. Update wenna winadi 5kata kalin tawa peya 10ka ekak hadila.itin tawa peya 10k edda. Serama peya 20i.
Mole tiyena eka shape eke degunayak bagaddi wahu petav thread dagena dagaluwama seratama kelavuna ekai vune.Kese wetath SLT un oka hadanawa. Hadana eka ikman vune kattiyama adinna gatta nisaa wiya haki.
Den tiyena trick eka nam loku deyak na. Eth wadak athi ekak newi
![]()
Mcn oya aluth seen eka P.M ekak danna puluwanda?

Loku deyak na ban connect wela tiyena PC walin multiple ppoe hadapan. Ati wadak na eth hama pc ekkatama 6kB/s enawa. Natinam eka pc eken ppoe 2k hadahan. App ekak tiyenawa ppoe dekama ekatu karanna. Etakota 12kB/s wage ei. Wadak na eth.![]()

25GB package ekata witharak newei neda puluwan?? 14GB ekatath puluwan neda
Loku deyak na ban connect wela tiyena PC walin multiple ppoe hadapan. Ati wadak na eth hama pc ekkatama 6kB/s enawa. Natinam eka pc eken ppoe 2k hadahan. App ekak tiyenawa ppoe dekama ekatu karanna. Etakota 12kB/s wage ei. Wadak na eth.![]()