K Kavindu1221 Well-known member Apr 18, 2021 2,089 1 1,833 113 Feb 22, 2023 Solution #2 Ba. Voice rental eka aniwaaren gewanna ona. Reactions: Lionzzz and Prof GHOST Upvote 1 Downvote Solution
Prof GHOST Junior member Jan 18, 2018 76 87 18 Feb 22, 2023 #3 එහෙනන් තෙරුමක් නැ වගේ. Dialog Fibre එකක්ම ගන්නව. Reactions: Dr.Amdan Upvote 0 Downvote
KrishanL89 Well-known member Sep 12, 2020 9,311 15,397 113 Feb 22, 2023 #4 Baha Reactions: Prof GHOST Upvote 0 Downvote
Lionzzz Well-known member Jan 18, 2014 3,583 1 3,605 113 Earth Feb 22, 2023 #5 Prof GHOST said: එහෙනන් තෙරුමක් නැ වගේ. Dialog Fibre එකක්ම ගන්නව. Click to expand... Dialog Fibre දැන් ගෙවල් වලට දෙන්නෙ නෑ වගේ නේද? Business ව්ලටනම් දෙනවා. Upvote 0 Downvote
Prof GHOST said: එහෙනන් තෙරුමක් නැ වගේ. Dialog Fibre එකක්ම ගන්නව. Click to expand... Dialog Fibre දැන් ගෙවල් වලට දෙන්නෙ නෑ වගේ නේද? Business ව්ලටනම් දෙනවා.
Prof GHOST Junior member Jan 18, 2018 76 87 18 Feb 22, 2023 #6 Lionzzz said: Dialog Fibre දැන් ගෙවල් වලට දෙන්නෙ නෑ වගේ නේද? Business ව්ලටනම් දෙනවා. Click to expand... BR ekak thiyanawa. ekata ganna puluwan Reactions: Lionzzz Upvote 0 Downvote
Lionzzz said: Dialog Fibre දැන් ගෙවල් වලට දෙන්නෙ නෑ වගේ නේද? Business ව්ලටනම් දෙනවා. Click to expand... BR ekak thiyanawa. ekata ganna puluwan
E elakiri_boy_22 Well-known member Oct 2, 2022 1,993 3,044 113 Feb 22, 2023 #7 පුලුවන්. Upvote 1 Downvote
KrishanL89 Well-known member Sep 12, 2020 9,311 15,397 113 Feb 22, 2023 #8 Prof GHOST said: BR ekak thiyanawa. ekata ganna puluwan Click to expand... Upvote 0 Downvote