mun maha ballo ban..eka parak man compln karala..mun mage line condition eka hari ne kiyala 2mbps kara...dan ayet call karala mona magul karaida danne ne...
mun maha ballo ban..eka parak man compln karala..mun mage line condition eka hari ne kiyala 2mbps kara...dan ayet call karala mona magul karaida danne ne...
ow onna okane bun kiyanne ehema kiyala speed adu karanwa 2mb ganna one nam 8mbps illana one da


..
Math 8mbps maru wenna hithuwa hodaida package eka 700MB film ekak kochchara welawakin bannna puluwanda ban
Math 8mbps maru wenna hithuwa hodaida package eka 700MB film ekak kochchara welawakin bannna puluwanda ban
Exchange eke idan dura thmaaa case eka ....
aniwa bro speed eka adu karanta wenawa .....
mage ekath 2MB karala thiyenne .....

