imp

Member
Dec 31, 2010
1,250
76
0
මුන්ගෙ slt මගුල සැරින් සැරෙ disconect වෙනවා බන්:angry::angry::angry::angry:....මොකද කරන්නෙ?????????:frown:
 

imp

Member
Dec 31, 2010
1,250
76
0
mun maha ballo ban..eka parak man compln karala..mun mage line condition eka hari ne kiyala 2mbps kara...dan ayet call karala mona magul karaida danne ne...
 

anuradhamapa

Well-known member
  • Aug 23, 2006
    13,512
    3,758
    113
    mun maha ballo ban..eka parak man compln karala..mun mage line condition eka hari ne kiyala 2mbps kara...dan ayet call karala mona magul karaida danne ne...

    call karanna epa ban amathapan. ara add karanakota dalama tiyenne. eka emathumaka durin kiyala. mama nam ehemai kale dan deyyane kiyala hoadta weda
     

    imp

    Member
    Dec 31, 2010
    1,250
    76
    0
    ow onna okane bun kiyanne ehema kiyala speed adu karanwa 2mb ganna one nam 8mbps illana one da

    ow ban..man waliyakut dagatta...man 8mbps gatta nam ekama one,wena ewa wadak ne kiyala..mun kiyanawa,api agreement eka sing karala tiyenne e condition eka agreement eke tiyenawalu.:angry::angry::angry:..
    danut call kara winadi 10k line eke idala cut karala awa...:(
     

    Sachith777

    Well-known member
  • Nov 29, 2008
    3,770
    578
    113
    SL
    Math 8mbps maru wenna hithuwa hodaida package eka 700MB film ekak kochchara welawakin bannna puluwanda ban
     

    cshapegt

    Well-known member
  • Apr 22, 2010
    2,775
    436
    83
    Exchange eke idan dura thmaaa case eka .... :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    aniwa bro speed eka adu karanta wenawa .....:sorry::sorry::sorry:

    mage ekath 2MB karala thiyenne .....

     

    Proxies

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    10,118
    364
    83
    "Magema lokeka"
    Machn...Matath oya awlama thibba...Awla thiyenne cabel eke....Api kaden aran dana normal cable eke gauge 1 madilu....Podda beri weddi cable 1 awl gahanawalu.....Mata aluth cable ekak edala deela giya...eda indan baba wage weda......Indala hitala disconnect wenne nethuwath nemei...:P;)