software QA Engineer කෙනෙක් වෙන්න ඒ දේවල් ඉගෙන ගන්න කැමති කවුද ඉන්නේ ?
Inbox ekak dnawada brokamathiyi
Inbox ekak dnawada brokamathi
inbox eka dnawada bro set wenawada kiyala balmu wade taKiyanna kiyanna![]()
Ugannawa ma newi Hands on working... Job ekak karana ekkenek hari yanne na machan ... Internship eka wage hoyala hoya gana bar inam meka shape weijob ekak wage da mcn..nattam oya ugannanawada
train karala gannawa nam ennamTest Automation කරලා තියෙන මේ වෙලේ ජොබ් හොයන අය ඉන්නවා නම් මාව contact කරන්න.