Solar එකක් ඉන්වෙස්ට් plan එකක් විදිහට කරන එකේ වාසි අවාසි 2025

raman2

Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    40kW thiya 5kW wath dan godak town pathi wala gahuwa gaman over volatage yanawa..echcharata kattiya solar gahala.. ceb un ohe approval nam dei habai over volt gihin cut off wenawata un waga kiyanne na..
    Enisa gahanna issella hondata hoyala balanna, naththan salli wathure...
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,010
    18,924
    113
    kiyak yaida mekata.. wahale kochara size wena oneda. panels kiyaka wage wadida oka gana ,, 3 phase nathuwa oka karana bene ithin neh
    3 phase convert karala dagalanna one ne net plus plus eken yanna puluwan.

    20% wedipura panels load karala (77 nos.)
    47.74kW wage danna puluwan tharam ida thiyanawa nam generation hodatama wei.

    2500 sqmm wage one wenawa
     

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,445
    113
    පල පල ජනතා වේෂිගෙ පුතා යන්න
    ඔහෙම වෙන්න ඇති ඔය කියන වෙෂිගේ පුතා. පැන පැන තොප්පිය දාගන්නේ හොර වෙළෙන්දෙක් නිසාද මිනිස්සු රවට්ටන?
     
    • Haha
    Reactions: craabeysinghe

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    rate eka 27n pahala nam investment ekak widihata gahana eka terumak ne wage, onna ubata over 10K bilak enawa nam gahapan.
     

    san**

    Well-known member
  • Feb 21, 2012
    5,705
    8,980
    113
    kandy
    මචන්ලා ලෝන් එකක් දාල Solar එකක් ගහන එක ගැන මොකද හිතන්නේ ?
    ටිකක් කලින් හිතන්න තිබුනේ .. rate එක 37 කාලේ .
    loan නැතුව පුළුවන් නම් ගහගන්න බලන්න ..
     

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    - gedara use karana high usage equipment list ekak hadanna
    - eken eka paara use karana set eka ganna

    eeta anuwa tama poddak balanna oni. aircon ekka duwana geyak unat 2-3kw ati
    - panel 3-6
    - battery 4
    - inverter 1
    - spd
    - breaker

    3-4 laks goda daganna puluwan. salli kese wetat gedara duwanna puluwan