Machan man gedara uda tattuwe room ekak solar power karanna baluwe.dan solar power cost eka kohomada.uda tattuwe room eka a/c karanna baluwe.mae unit wala dan prices kohomada.a/c eka 24 hoursma run wenawa.light bila gewana eka cost effective da nattan solar ekak dana eka cost saving da?
