Solar Power

Rage Guy

Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    Machan man gedara uda tattuwe room ekak solar power karanna baluwe.dan solar power cost eka kohomada.uda tattuwe room eka a/c karanna baluwe.mae unit wala dan prices kohomada.a/c eka 24 hoursma run wenawa.light bila gewana eka cost effective da nattan solar ekak dana eka cost saving da?
     

    WwW.lk

    Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    solar net metering system eka gana poddak hyala balanna 25y walata yanakam awlak na.but battery nam na poddak balanna,battery nathi nisa power cut ekakadi power na,eth nadaththu wiyadama aduyi
     

    manju798

    Well-known member
  • Nov 24, 2006
    1,238
    352
    83
    net metering karapan.. solar power walin a\c duwann amarui. karanna puluwan but eeta wada hondai umbla solar panels gahala hadena power eka CEB ekata deepan eeta passe e dena power ekata umbata reta use karanna puluwan.
    simply ekai seen eka
     

    arrow__

    Well-known member
  • Jul 26, 2013
    3,198
    276
    83
    24x7 AC 1 duwanawanam solar yana 1 hoda. hebai mama ahala tiyana widiyata initial cost 1 wedi. solar 1 godak kal giyata passe tama benifit 1 lebenne.