මචන්ලා, XZ2 එකකට ලංකාවේ VoLTE වැඩකරන ROM එක මොකක්ද ? UK Version එක සෙට් වෙයිද?
podiya22 Well-known member Jan 3, 2023 694 712 93 Jul 20, 2024 #1 මචන්ලා, XZ2 එකකට ලංකාවේ VoLTE වැඩකරන ROM එක මොකක්ද ? UK Version එක සෙට් වෙයිද?