1.Task Manager එකේ පේනවනම් End Task කරගන්න
2. Run > msconfig කියලා ගැහුවම එන window එකේ Startup එකෙන් Uncheck කරගන්න
3. Run > Cmd > අරගෙන Command Prompt එකේ ගහලා තියෙන එවා ටික එවා ටික ගහන්න My Documents වල වෙන exe files තියෙනවනම් අයින් කරගෙන ඉන්න නැත්තම් එවත් Delete වෙයි.