මට Starlet GT එකක් ගන්න දැන් ලොකු කාලෙක ඉදන් හෙන උණක් තියෙන්වා. එ හින්දා 301 or G number Starlet GT එකක් ගන්න බැලුවෙ. Normal Starlet manual/auto එකක් අරන් conversion කරන එකද ලාබ නැත්තන් already converted එකක් ගන්න එකද? (2 door 4door ඔන එකක් අවුලක් නැ)
Body and Engine Conversion එකට යන price දන්න කෙනෙක් කියපන්කෝ.
Body and Engine Conversion එකට යන price දන්න කෙනෙක් කියපන්කෝ.

