Youtube max quality puluwan da ?![]()
දැන් මාසෙකට ආසන්නව පාවිච්චි කරල තියෙන්නෙ, මේ දවස් 28ට යූසේජ් එක 1.2TB
කිසිම විදියකින් ස්පීඩ් ඩ්රොප් එකක් උනේ නෑ. 450+Mbps යනව, ඇවරේජ් 300Mbps+යනව.
Seedr එකෙන් ටොරෙන්ට් ගන්න ඇති 300GB විතර, ඒත් කිසිම වෝනිං එකක් මුකුත් ආවෙ නෑ. Direct torrents නම් ඩවුන්ලෝඩ් කරේ නෑ තාම.
පැය ගණං වීඩියෝ Conference, Meetings වල ඉන්නව, කිසිම විදියකින් ඩ්රොප් එකක් එන්නෙ නෑ ඉන්ටර්නෙට් වල, පට්ටයි. මේ වෙනකල් කනෙක්ෂන් එකේ කිසිම ඩ්රොප් එකක් අහු උනේ නෑ. තදින්ම අහස පේන්නෙ නැති ගානට කලු කරගෙන වැස්ස දෙතුන් පාරක්, එහෙම වෙනසක් නෑ. ඩ්රොප් එකක් නැතුව හොඳට වැඩ කරනව.
දැනට අවුලකට කියල මට නම් තේරිලා තියෙන එකම දේ අප්ලෝඩ් ස්පීඩ් එක විතරයි. වඩුන්ලෝඩ් එකට සාපේක්ෂව අප් එක හොඳ නෑ. 50Mbps Maximum යන්න පුලුවන්, ඒත් 50Mbps max upload යන්න Potential එක තිබ්බට, ඇත්තටම Drive Upload එකක් වගේ කරද්දි ඒ තරම් යන්නෙ නෑ. එකපාර සර්විස් දෙක තුනකට අප්ලෝඩ් කරොත් අර Maximum up speed එක යනව, අපි හිතමු එකපාර Drive, OneDrive, TG වගේ අප්ලෝඩ් 3-4ක් දැම්මොත් Max යනව. ඒත් එක සර්විස් එකකට Max speed එක යන්නෙ නෑ.
තව මේකෙ Web browsing speed එක හෙම පට්ට වැඩියි. US Servers වලින් එන නිසා වෙන්න ඇති. Ping එක වැඩියි කියන එක නම් විකාර කතාවක්, ඒකෙන් කිසිම ප්රශ්නයක් වෙලා නෑ මට. Ping එක 40ms වගේ යන්නෙ ඒත් කිසිම සර්විස් එකක ප්රශ්නයක් වෙලා නෑ. හැබැයි ඔන්ලයින් ගේම් ගහන කෙනෙක්ට මේක කොහොම වෙයිද දන්නෙ නෑ.
ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න පුලුවන් හිටු කියල, පට්ට ස්පීඩ්, මට නම් මාර සැටිස් කනෙක්ෂන් එක ගැන.
Priority විතරයි, මට හිතෙන්නෙ ලංකාවෙ තාම 15,000 ගන්න එක තේරුමක් නෑ කියල. මේකෙ ස්පීඩ් එක නම් මට හොඳටම ඇති, තව කල් ගිහිල්ල Users ල වැඩි උනොත් කොහොම වෙයිද දන්නෙ නෑ
------ Post added on Dec 30, 2025 at 4:19 PM
Setup කරල දෙන්න ඕනද ඇහුව, මම එපා කිව්ව
Additionally charge කරනවද මංද
------ Post added on Dec 30, 2025 at 4:20 PM
Seedr එකෙන් නම් සෑහෙන ගත්ත, එහෙම අවුලක් ආවෙ නෑ බං.
------ Post added on Dec 30, 2025 at 4:20 PM
Buffet wenawada ? What's the video quality you've checked this in youtube ?
