Starlink මිනි එක දැන් ලංකාවේ - රුපියල් 60,000යි කිට් එක

Draco Malfoy

Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.

    118,000 වෙන Starlink Standard කිට් එක වැඩි/ඕනෙ නැති අයට දැන් Stalink Mini කිට් එක රුපියල් 60,200 ට ගන්න පුලුවන්.​

    ට්‍රැවල් කරන, බෝඩ් වෙලා ඉන්න අයට හොද පෝටබල් ඔප්ශන් එකක්

    https://www.starlink.com/lk/roam

    කිට් දෙකේ වෙනස
    https://www.starlink.com/support/article/07621adc-9a6f-8f94-6f27-361a78cce37d

    50GB - 15,000 Monthly
    Unlimited - 27,000 Monthly


    od3oU0q.png


    3XsNOAh.png


    KHgdTiQ.png


    fUYM2Ty.png
     
    Last edited:

    moveon

    Well-known member
  • Nov 2, 2022
    518
    900
    93

    118,000 වෙන Starlink Standard කිට් එක වැඩි/ඕනෙ නැති අයට දැන් Stalink Mini කිට් එක රුපියල් 60,200 ට ගන්න පුලුවන්.​

    ට්‍රැවල් කරන, බෝඩ් වෙලා ඉන්න අයට හොද පෝටබල් ඔප්ශන් එකක්

    https://www.starlink.com/lk/roam

    කිට් දෙකේ වෙනස
    https://www.starlink.com/support/article/07621adc-9a6f-8f94-6f27-361a78cce37d

    50GB - 15,000 Monthly
    Unlimited - 27,000 Monthly


    od3oU0q.png


    3XsNOAh.png


    KHgdTiQ.png


    fUYM2Ty.png
    Speed එකේ වෙනසක් වෙනව. Standard එකේ download speed එක වැඩියි
     
    • Like
    Reactions: Draco Malfoy

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    lankawe koheta giyath Dialog 4G wada
    Pissuda ban hill side eke podi kandak thibbath area ekema signal na..

    Town wala thama signal thiyenne, ekai colombo walin yana godak un dotee town eken appayak kana gaman balala signal thiyanawa kiyanne..

    50GB - 15,000 Monthly
    Unlimited - 27,000 Monthly
    Ape moda huttala fixed eka aran lankawa wate travel karanna kathawa.. :lol:
    Me starlink roaming price dakkama andei..
    ------ Post added on Jul 16, 2025 at 12:35 PM
     
    Last edited:

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    Pissuda ban hill side eke podi kandak thibbath area ekema signal na..

    Town wala thama signal thiyenne, ekai colombo walin yana godak un dotee town eken appayak kana gaman balala signal thiyanawa kiyanne..


    Ape moda huttala fixed eka aran lankawa wate travel karanna kathawa.. :lol:
    Me price dakkama andei..
    ------ Post added on Jul 16, 2025 at 12:35 PM
    Sira kathawa hnde
     
    • Like
    Reactions: raman2

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    Ape moda huttala fixed eka aran lankawa wate travel karanna kathawa.. :lol:
    Me starlink roaming price dakkama andei..
    ------ Post added on Jul 16, 2025 at 12:35 PM
    habai bn 'Standard' kit eka travel karanna loku awulak dana ekak na kiyalath hithanawa starlink eken because small region ekak nisa.
    US wala wagenam oka serious, rata loku nisa. mama hithanawa lankawe lokuwatama awulak dana ekak na kiyala. balamu ithin, kohoma weida danne na
     

    JohnSnow

    Well-known member
  • Mar 17, 2017
    8,744
    13,301
    113
    Fiber eka baladdi tama ganan wedi. rural area ekaka signal nathi ekekta arenna.. wena unta nam expensive option ekak.. terumak ne. Anika okata sehena current ekak yanawa point 1 - 2 wage performance anuwa .. current bill + data bill 😵😵😵 not worth
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    habai bn 'Standard' kit eka travel karanna loku awulak dana ekak na kiyalath hithanawa starlink eken because small region ekak nisa.
    US wala wagenam oka serious, rata loku nisa. mama hithanawa lankawe lokuwatama awulak dana ekak na kiyala. balamu ithin, kohoma weida danne na
    Unta dura prashneta wada thiyenne roaming package eka wikuna ganna awashyathawei, peak area walata hamoma gihin ehe slow weemai, access karana than wenas karanakota unge paththen resources yana ekai wage dewal...
    Enisa dura adu unata case adinna puluwn..