https://app.successadd.com/register/59820
කැමති කෙනෙක් ඉන්නවානන් try කරල බලන්න,ඇඩ් එකක් 10 seconds විතරයි බලන්න ඕන,එක ඇඩ් එකකට 0.75 - 1.25 වගේ එනව.දවසට ඇඩ් 50ක් දෙනව බලන්න.තව බැනර් 15ක් දෙනව දවසකට බලන්න එකකට 0.25ක් වගේ දෙනව බලනවට.ලංකාවේ වැඩක්.
බැනර් බලල එන පොයින්ට්ස් reload විදියට දාගන්න පුලුවන්ලු,ඇඩ් බලල එන පොයින්ට් 5000ක් උනාම account එකට ගන්න පුලුවන්ලු
දවසකට පොයින්ට් 50 - 60ක් වගේ එනවා.විනාඩි 15ක් යයි ඒ ටික බලන්න.ආතල් එකට වගේ කරල බලන්න කැමති අය.
කැමති කෙනෙක් ඉන්නවානන් try කරල බලන්න,ඇඩ් එකක් 10 seconds විතරයි බලන්න ඕන,එක ඇඩ් එකකට 0.75 - 1.25 වගේ එනව.දවසට ඇඩ් 50ක් දෙනව බලන්න.තව බැනර් 15ක් දෙනව දවසකට බලන්න එකකට 0.25ක් වගේ දෙනව බලනවට.ලංකාවේ වැඩක්.
බැනර් බලල එන පොයින්ට්ස් reload විදියට දාගන්න පුලුවන්ලු,ඇඩ් බලල එන පොයින්ට් 5000ක් උනාම account එකට ගන්න පුලුවන්ලු
දවසකට පොයින්ට් 50 - 60ක් වගේ එනවා.විනාඩි 15ක් යයි ඒ ටික බලන්න.ආතල් එකට වගේ කරල බලන්න කැමති අය.