Lankawe kohomada surf krnnne ?
වෙන ඇක්ටිවිටීස් මොනවද? මේ වගේ කරන්න පුලුවන්
වෙන ඇක්ටිවිටීස් මොනවද? මේ වගේ කරන්න පුලුවන්
නෑ බං බෙටි අදින්නawi
walking ynnd
ganan kohomadman last week giya Waligama surf karanna

btw math asawen inne surf karanna, wade kiyanne thaniyama thama yanna wenne man danna ungenam interest ekak naha, e paththe ungwa danneth naganan kohomad
What's the true purpose of these "sigma male's " lives???sigma kenek weyan sigma gives 0 fucks about others