im just messing around with internet sigma hypeWhat's the true purpose of these "sigma male's " lives???
They have absolutely no reason to live if this statement was true.

im just messing around with internet sigma hypeWhat's the true purpose of these "sigma male's " lives???
They have absolutely no reason to live if this statement was true.

Lankawe kohomada surf krnnne ?
වෙන ඇක්ටිවිටීස් මොනවද? මේ වගේ කරන්න පුලුවන්
man last week giya Waligama surf karanna
ynwnm south thama nehalpha male lata betalage attention nathuwa ba.. sigma kenek weyan sigma gives 0 fucks about others, and do what he likes
btw math asawen inne surf karanna, wade kiyanne thaniyama thama yanna wenne man danna ungenam interest ekak naha, e paththe ungwa danneth na
------ Post added on Oct 29, 2023 at 12:01 AM
ammat siri...Surfing ugannana adu kule un sinhalunwa ganan ganne na. Wideshikayan pamanayi.
november to april south, may to october arugambay, youtube lessons balapan pro surfersla inne godak igena ganna puluwan, yanawanam loku idea ekak aran yanna puluwan, duck diving, turtle roll, take off, paddling and catching a wave, long boarding tips, short boarding tips, owage timing ehema igena gena giyama lesi, aye lokuwata lesson oneth naha. ube level eka anuwa board eka choose karaganan widiya, owa okkoma balagena palayanynwnm south thama neh
ammat siri...
november to april south, may to october arugambay, youtube lessons balapan pro surfersla inne godak igena ganna puluwan, yanawanam loku idea ekak aran yanna puluwan, duck diving, turtle roll, take off, paddling and catching a wave, long boarding tips, short boarding tips, owage timing ehema igena gena giyama lesi, aye lokuwata lesson oneth naha. ube level eka anuwa board eka choose karaganan widiya, owa okkoma balagena palayan
naha bung.. math patta asai lagadima yanna one, knowledge ekanam tikak thiyenawa hoyalamaඋබ සර්ෆ් කරනවද මචන්?

Hithana tharam lesi na bn mama hitanne. Accidents ehema wenw sahenna.naha bung.. math patta asai lagadima yanna one, knowledge ekanam tikak thiyenawa hoyalama![]()
ow ow godakma wenne bima wadila wena damages, waturen wena ewa nemei, eth habai safe paththaka athal ekata karaddi athal athi, intermediate, advance spot wala thamai dangerousHithana tharam lesi na bn mama hitanne. Accidents ehema wenw sahenna.
අනිවාර්යෙන් ආතල් අති. මාත් කරන්න ඉන්නෙ. බලමුකොow ow godakma wenne bima wadila wena damages, waturen wena ewa nemei, eth habai safe paththaka athal ekata karaddi athal athi, intermediate, advance spot wala thamai dangerous

yaddi kiyapanඅනිවාර්යෙන් ආතල් අති. මාත් කරන්න ඉන්නෙ. බලමුකො![]()

Go to a surf camp in Dalla Beach. I used to go there. Beginner Waves are there.Lankawe kohomada surf krnnne ?
වෙන ඇක්ටිවිටීස් මොනවද? මේ වගේ කරන්න පුලුවන්