:cool::cool:
DJU9 Well-known member Aug 10, 2007 55,238 4,977 113 සියනෑ කෝරළේ Oct 25, 2011 #25 ela ela niyamai....
Thilinacba Well-known member Sep 7, 2006 13,522 2,747 113 Oct 25, 2011 #27 sanath ekanayake said: එළ !එළ...මරු නිව්ස් එකක්... මොකෝ මේ ඉන්දියාව අහලකවත් නැත්තෙ? ගොරවන තරමට වැස්ස නෑ වගෙ... ඒකට අපෙ කොල්ලො.... රෙප් +4 Click to expand... Next IND vs ENG T20 match eka India dinnot England 3rd and IND 2nd wenawa.SL 1st ethakota-which is bonus So for this match only good luck India
sanath ekanayake said: එළ !එළ...මරු නිව්ස් එකක්... මොකෝ මේ ඉන්දියාව අහලකවත් නැත්තෙ? ගොරවන තරමට වැස්ස නෑ වගෙ... ඒකට අපෙ කොල්ලො.... රෙප් +4 Click to expand... Next IND vs ENG T20 match eka India dinnot England 3rd and IND 2nd wenawa.SL 1st ethakota-which is bonus So for this match only good luck India