හර්ෂ BYD වලටත් මේ වගේම කේස් එකක් ඇදලා තිබ්බා. එකටත් බඩු සෙට් වෙයි වගේ
හර්ෂ උගුල් අටවනවා මහ ජනතාවට පීඩනය වැඩි වෙන පැත්තට. මාරි මෝඩ ජෙප්පොත් ඒ උගුලේ වැටෙනවා.
Harsha maru miniha. Mu shape eke wede patthu karala maaru wenawa, Anuaraya kunu benum ahanawa. hebei taama Sajiya putuwen panna ganna beri una
Harshata monawat kiyala wedakut ne itin. CoPF chairman widihata U karanne uge duty eka . loophole ekak dekkama u eka address kaanawa. Goverment eke un dena ganna one gemba pole gehuwa wage netuwa, step by step mewa implement karanna.මෙක තමයි කතාව. මෙ වගෙ මොඩයොත් ඉන්නවනෙ අප්පා...සා ජා බා දොස්තර මහත්තයා පොඩි රෙද්දක් පෙන්නුවා මුන් ටික එක කපලා මහලා ඇදගත්තා.![]()


