Temu bulk purchase

CoolMan88

Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,782
    2,802
    113
    Machanla apita local sell karanna balan Temu eken bulk ekak (items 50 k wage) genna puluwanda same item eken? Process eka gena danna kenek innawada?

    Ehema nethnam Alibaba walin hari genawanam process eka mokakda tax clear karaganna ehema?
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    9,999
    12,086
    113
    Custom pagawa dena clearing company ekak ona.. normal genawoth tax wenawa..
    Oya business karanna puluwan horunta witharai..
     
    • Sad
    Reactions: CoolMan88

    revox

    Well-known member
  • Apr 10, 2010
    5,130
    2
    2,523
    113
    කොළොංපුරේ
    ██████╗░██╗░░░██╗███╗░░░███╗██████╗░
    ██╔══██╗██║░░░██║████╗░████║██╔══██╗
    ██████╦╝██║░░░██║██╔████╔██║██████╔╝
    ██╔══██╗██║░░░██║██║╚██╔╝██║██╔═══╝░
    ██████╦╝╚██████╔╝██║░╚═╝░██║██║░░░░░
    ╚═════╝░░╚═════╝░╚═╝░░░░░╚═╝╚═╝░░░░░