බදුර්ඩීන් වගේ වේසිගේ පුතාලට මෙහේ සම්මාන දෙන්නේ :yes::yes::yes:
.amda Well-known member Jun 13, 2012 11,079 866 113 Colombo Aug 28, 2018 #21 Dr.Amdan said: බදුර්ඩීන් වගේ වේසිගේ පුතාලට මෙහේ සම්මාන දෙන්නේ Click to expand... Reactions: X101
Misha_K Member Oct 23, 2017 1,150 1,616 0 Aug 28, 2018 #22 Voltage said: බදුර්දින් වගේ එවුන් එහෙ නැද්ද බන් ඔක්කොම කාලකණ්ණි ටික මෙහෙ විතරනෙ බන් ඉන්නෙ බලන් ගියාම Click to expand... dwpsg said: Onna minissu Click to expand... TheNewThinker said: Thani manussayek me tharam deyak kara nam ... Supiri mahcan rep dunna. Click to expand... Dr.Amdan said: බදුර්ඩීන් වගේ වේසිගේ පුතාලට මෙහේ සම්මාන දෙන්නේ Click to expand...
Voltage said: බදුර්දින් වගේ එවුන් එහෙ නැද්ද බන් ඔක්කොම කාලකණ්ණි ටික මෙහෙ විතරනෙ බන් ඉන්නෙ බලන් ගියාම Click to expand... dwpsg said: Onna minissu Click to expand... TheNewThinker said: Thani manussayek me tharam deyak kara nam ... Supiri mahcan rep dunna. Click to expand... Dr.Amdan said: බදුර්ඩීන් වගේ වේසිගේ පුතාලට මෙහේ සම්මාන දෙන්නේ Click to expand...
dj gamaya Well-known member Nov 30, 2007 69,356 5,775 113 Hell & Heaven (Kiribathgoda) Aug 28, 2018 #24
other guy Well-known member Apr 18, 2014 8,667 770 113 neverland Aug 28, 2018 #25 You must spread some Reputation around before giving it to Misha_K again. Reactions: Misha_K and X101
Misha_K Member Oct 23, 2017 1,150 1,616 0 Aug 29, 2018 #26 harshana_mahesh said: patta +15 Click to expand... gayendra9*9 said: Thanks for sharing Click to expand... csaranga46 said: bump Click to expand... nirushd said: bump.... Click to expand... Ashman said: 15+ Click to expand... lilman said: Me wage ekak kalin dala tibba Anyway tnx 22 lilman tnx Click to expand... Kevita said: Ela machan. rep denna be.... You must spread some Reputation around before giving it to Misha_K again. Click to expand... Shre said: BUMP Click to expand... Reactions: X101
harshana_mahesh said: patta +15 Click to expand... gayendra9*9 said: Thanks for sharing Click to expand... csaranga46 said: bump Click to expand... nirushd said: bump.... Click to expand... Ashman said: 15+ Click to expand... lilman said: Me wage ekak kalin dala tibba Anyway tnx 22 lilman tnx Click to expand... Kevita said: Ela machan. rep denna be.... You must spread some Reputation around before giving it to Misha_K again. Click to expand... Shre said: BUMP Click to expand...