thread limit/post limit

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,434
    32,163
    113
    Rep kapana ekage name eka aniwarya karanna ona. Rep system eka genawa nam.
     

    Big Cass

    Well-known member
  • Jun 15, 2018
    3,458
    4,793
    113
    karanna GT sir try karanawada ban ?

    kalin wage thread dannat ba time limit wadi karala

    bump karannat ba

    _______________________________

    hodama de tamay main site eke ads dala forum click karama wenama page ekakin forum eka dena eka

    kalin tibba widiyatama rep/bump features dena eka :)

    ඔව් බන් දැන් කිරිය මෙලෝ වැඩක් නැ :yes: :baffled: