Torrent File Direct බාන්න මෙන්න තවත් අලුත්ම සයිට් එකක්. [ TorX ]

jk perera

Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර
    14GB file 1k danna baluwa

    [#ERROR] Big File

    11.gif
    11.gif

    සයිස් එකනම් හරියටම දන්නෑ....
     

    jk perera

    Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර
    ඔතන මෙහෙම සීන් එකක් නෙමේද බන් වෙන්නේ

    අපිම අප්ලොඩ් කරලා
    අපිම ඩව්න් කරණවා වගේ වැඩක් නේ

    එතකොට බන් 700mb වලට අපි 1400mb දෙන්න වෙනවනේ:dull:

    නෑ නෑ මචන් එහෙම සීන් එකක් නෑ..
    11.gif
     

    asithanj

    Well-known member
  • Jan 18, 2016
    2,245
    83
    48
    හදේ
    ඔතන මෙහෙම සීන් එකක් නෙමේද බන් වෙන්නේ

    අපිම අප්ලොඩ් කරලා
    අපිම ඩව්න් කරණවා වගේ වැඩක් නේ

    එතකොට බන් 700mb වලට අපි 1400mb දෙන්න වෙනවනේ:dull:

    නෑ බං. ඔතන ටොරෙන්ට් ගොනුව කියන්නේ, අපිට බාගන්න ඔනි ටොරෙන්ට් එකේ
    විස්තර තියන පොඩි file එකක්. ඒ file එක 1MB වත් නෑ.
     

    jk perera

    Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර
    Patta bro.
    Salakanna hakiyawak na bn.

    11.gif
    11.gif


    නෑ බං. ඔතන ටොරෙන්ට් ගොනුව කියන්නේ, අපිට බාගන්න ඔනි ටොරෙන්ට් එකේ
    විස්තර තියන පොඩි file එකක්. ඒ file එක 1MB වත් නෑ.

    ඔව් බන් කිලෝ බයිට් ගානක්නේ තියෙන්නේ..

    thanks mchan

    11.gif


    limit ekak thiyenwada kelle ??

    ඒකනම් දන් නෑ මචන්..

    patta bn uba dammaoth deyak :yes: rep6+

    ස්තුතියි


    11.gif
    11.gif
     

    Aruna119

    Well-known member
  • Jul 7, 2014
    9,544
    2,581
    113
    85
    පලංචියේ............................
    හරි බන් ටොරන්ට් ෆයිල් එක නෙමේ මන් කියන්නේ...
    කීකෝඩ් එක දීලා උන් අදිනවනේ අපේ ඩේටා අප් වෙන්න.
    පස්සෙනේ ඩව්න් ලින්කුව දෙන්නේ
     

    jk perera

    Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර
    හරි බන් ටොරන්ට් ෆයිල් එක නෙමේ මන් කියන්නේ...
    කීකෝඩ් එක දීලා උන් අදිනවනේ අපේ ඩේටා අප් වෙන්න.
    පස්සෙනේ ඩව්න් ලින්කුව දෙන්නේ

    නෑ බන් අපේ ඩේටා වලින් අප් වෙන සීන් එකක් නෑ...