Touchless Wash

Babysaban

Well-known member
  • Aug 12, 2020
    1,150
    683
    113
    Mama gawa innovex kaha pata pressure washer ekak tyenwa

    Mama dakka @Hyaenidae dala tyenwa snow foam bottle ekak aran touchless wash danawa kiyala thread ekaka car ekata

    Kiriye tawa kawuda ehema karanne.
    Monawada use krna shampoo/ liquids ? kohenda buy karanne ? :oo:
    snow foam bottle kohenda gatte ? :shocked:
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,002
    12,092
    113
    Soap godak ahaka yanawa. Bad for environment and pocket
    Touchless kiyala normal soap dammata okkoma kunu yanne na. Nano coating wage gahala thibboth tikak shape, eth hariyata wash wenne na..
     

    Babysaban

    Well-known member
  • Aug 12, 2020
    1,150
    683
    113
    Soap godak ahaka yanawa. Bad for environment and pocket
    Touchless kiyala normal soap dammata okkoma kunu yanne na. Nano coating wage gahala thibboth tikak shape, eth hariyata wash wenne na..
    e unata macho mama sathiayata parak paya deka thunak athulla athulla hodanwa. meka easy wage :confused:
     

    PK Amaris

    Well-known member
  • Jan 31, 2023
    1,056
    1,690
    113
    Mama gawa innovex kaha pata pressure washer ekak tyenwa

    Mama dakka @Hyaenidae dala tyenwa snow foam bottle ekak aran touchless wash danawa kiyala thread ekaka car ekata

    Kiriye tawa kawuda ehema karanne.
    Monawada use krna shampoo/ liquids ? kohenda buy karanne ? :oo:
    snow foam bottle kohenda gatte ? :shocked:

    ay okata rinso/sun light danna barida ?:oo:
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,039
    2
    54,816
    113
    Mama gawa innovex kaha pata pressure washer ekak tyenwa

    Mama dakka @Hyaenidae dala tyenwa snow foam bottle ekak aran touchless wash danawa kiyala thread ekaka car ekata

    Kiriye tawa kawuda ehema karanne.
    Monawada use krna shampoo/ liquids ? kohenda buy karanne ? :oo:
    snow foam bottle kohenda gatte ? :shocked:

    Daraz, Flamingo car wash shampoo