රත්තරං;17835508 said:26-27 ට ඕනේ තරම් තියෙනවා. කොම්පියුටරේ අත ඇරලා කාමරෙන් එලියට ඇවිත් බලන්න ඕනේ. ඔන්ලයින් වාහන හොයලා පෝන් එකෙන් කෝල් කරලා ඩීල් කරන්න බෑ
141 ganilla ban 30 deela ganna eke oya rs 1000, 2000 k giya kiyala mak wennada.





OWWATH WAHANADA BUN? MENNA SUPIRIMA COROLLA EKA!!
![]()
රත්තරං;19413559 said:සෙකන්ඩ් හෑන්ඩ් මාකට් ඕනේනම් දැන් සියපාරක් විතර හම ගහලා පේන්ට් කරලා පලු යන්න දුවපු 121 එකක් ගනින්
රත්තරං;19413559 said:සෙකන්ඩ් හෑන්ඩ් මාකට් ඕනේනම් දැන් සියපාරක් විතර හම ගහලා පේන්ට් කරලා පලු යන්න දුවපු 121 එකක් ගනින්
මචන්ලා viva elite එක කොහොමද? ගන්න අදහසක් තියෙනවා. තෙල් කරන හින්දා තමයි ගන්න හැදුවේ..![]()
machan 2008 axio wala leda monawada ganna epa da 2007 lu neh auwl experience eka share karapankoo


ඇයි බන් උබ මොනවා හරි කියද්දි මට හිතන්නේ මෙහෙ වරෙන් ඉදගනින් පරයා කියලා කනට දෙකක් ගහලා අහගනින් දැන් කියන එක කියලා වගේ ලොල් එල උබ දෙන සප් එක ගොඩක් වටිනවා බන් කිරියේ උන්ට සමහර උන් අන්න අරු අරකක් අරන් අහුවෙලා කියලා හිතින් හිතලා හිනාවෙවි ඉන්න උන් අතරේ උබේ අත් දැකිම් එකක් දෙන සප් එක මාර අගේ බන් ඔය කැලි අහුලක් අහගත්ත උන් දෙන ලොකු ටොක් වහනේකට නැගලාවත් නැති එ බොඩල් වලට අහවල් වහනේ අහවල් එක උඩින් යවන්න ඔන හෙක්



"වීවා ගන්න එපා හෝර්ලික්ස් හරි මයිලෝ හරි ගන්න... හොර්ලික්ස් සංගක්කාරත් බොනවනේමචන්ලා viva elite එක කොහොමද? ගන්න අදහසක් තියෙනවා. තෙල් කරන හින්දා තමයි ගන්න හැදුවේ..![]()



