Toyota 141 විකුණන්න අමාරුද? වරෙල්ලා කතා කරන්න

Jack_Sparrow

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    රත්තරං;19413781 said:
    ඇක්සියෝ එකේ මොන අවුල්ද බන්. අර ඩෑශ්බෝර්ඩ් පුපුරන එක මහ මංගල්ලයක් නෙමේ. ඩෑශ් බෝර්ඩ් එකම පිටින් තිබ්බහැකි. ඇක්සියෝ 141 දෙකම එකයිනේ ඇතුල. ඔය හුගක් නාකි කුකුල්ලු ඇක්සියෝ හොද නෑ කියන්නේ CVT ගියර් පෙට්ටිය කෙලෝගෙන.. ඕක ඉතින් ඇක්සියෝ නෙමේ ලැම්බෝගිනි උනත් හරියට ගියර් පෙට්ටිය මේන්ටේන් නොකලනම් හුකෑස් තමා. CVT එක තෙල් කිරිල්ල පිකප් ස්මූත් අතින් 141 එකේ එන 5A එකට වඩා හොදා. 141 එකේ 5A එක පැවැත්ම අතින් CVT එකට වඩා හොදා

    2007 කියන්නේ අව්රුදු 9 ක් පරන වාහනනේ (හෙට අනිද්දට 2016 ) බලල ගනින් මනුස්සයෙක් පාවිච්චි කරපු එකක්.... හැබැයි ඇක්සියෝ ගන්නවට වඩා ඇලියොන් 260ක් ගන්න එක මුදලට වටිනවා. ඒ වගේම 141 එකක් අරන් ඉතුරු සල්ලි තියාගන්නවනම් ඒකත් වටිනවා. මම මේ කියන්නේ මටනම් එක්කෝ 141 හෝ එක්කෝ ඇලියොන් 260 නොගෙන ඇක්සියෝ එකක් ගන්න හේතුවක් පේන්නේම නෑ:eek::eek:


    උඹ සිවික් එෆ්.ඩී1 එක ගැන මොකද කියන්නේ?
    ටිකක් පෙට්‍රල් කරන්නේ නැති උනාට මේ බෙලටා ඇක්සියෝ වලට වඩා ගොඩක් හොඳයි, ගානත් 30ක් 32ක් වගේ වෙන්නේ..
     

    I'ts My Style

    Well-known member
  • Nov 18, 2010
    6,511
    852
    113
    37
    එලි පත්තේ
    රත්තරං;19413559 said:
    සෙකන්ඩ් හෑන්ඩ් මාකට් ඕනේනම් දැන් සියපාරක් විතර හම ගහලා පේන්ට් කරලා පලු යන්න දුවපු 121 එකක් ගනින්

    no eka pm karapanko.. pm box eka sudda karaganin.. :angry::angry:
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ

    තෙල් වැඩ කරන්න ඕනි නම් බූමිතෙල් කරත්තයක් ගනින්... :lol:
    මේකයි දැන් වීවා අල්යිට් ගහලා ඉවරයි.. ඔකේ ග්‍රවුන්ඩ් ක්ලියර්න්ස් නැති සීන් එකකුත් තියනවා..
    18කට වගේ සුසුකි ශිෆ්ට් නැත්තම් ඒකම වෙන නමකින් එන චෙවි කෲස් හරියන්නේ නැද්ද?
    බජාජ් ත්‍රී වීල් එකත් 25ක් විතර තෙල් කරනවලු... වෙනස ඉතින් තව එක රෝදයක් විතරනේ. එක රෝදෙකට වැඩිපුර ලක්ශ 10-15ක් ගෙවන එක පාඩුයි:rolleyes::rolleyes:
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    no eka pm karapanko.. pm box eka sudda karaganin.. :angry::angry:
    උබ අතේ කීයක් තියෙනවද කුකුලෝහ්?

    එකේ කියෝපු නැති මැසේජ් ඔක්කොම. බලන්නේ නැතුව මකන්න හිත දෙන්නේ නෑ. විසිටර් මැසේජ් 20කට වඩා රිප්ලයි කලේ නෑ. නොම්බරේ දෙන්න ඉන්නේ බුවා ලන්තේ නෙමේ මේ වෙලාවේ. :eek::eek:මෙතන කියපන්??
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    රත්තරං;19413807 said:
    බජාජ් ත්‍රී වීල් එකත් 25ක් විතර තෙල් කරනවලු... වෙනස ඉතින් තව එක රෝදයක් විතරනේ. එක රෝදෙකට වැඩිපුර ලක්ශ 10-15ක් ගෙවන එක පාඩුයි:rolleyes::rolleyes:


    මේකට පොඩ්ඩක් වරෙන්කෝ
    :P

    Nissan PRESEA help
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1714412
     

    I'ts My Style

    Well-known member
  • Nov 18, 2010
    6,511
    852
    113
    37
    එලි පත්තේ
    රත්තරං;19413788 said:
    වීවා ගන්න එපා හෝර්ලික්ස් හරි මයිලෝ හරි ගන්න... හොර්ලික්ස් සංගක්කාරත් බොනවනේ:yes::yes:

    පාරේ පදින්න ඕනේනම් කාර් එකක් ගන්න:yes::yes:

    16ක් විතර තියෙන්නේ බන්. තෙල් වැඩ කරන්නත් ඕනා නැත්නම් පඩියට තෙල් ගහල උඩ බලන් ඉන්න වෙන්නේ :(:(
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    උඹ සිවික් එෆ්.ඩී1 එක ගැන මොකද කියන්නේ?
    ටිකක් පෙට්‍රල් කරන්නේ නැති උනාට මේ බෙලටා ඇක්සියෝ වලට වඩා ගොඩක් හොඳයි, ගානත් 30ක් 32ක් වගේ වෙන්නේ..
    පට්ට... 2006 එකක් නම් 30ට අඩුවෙන් ගනින්.... lxi එකක්ම හොයල ගනින්. exi එකේ පවර් ශටර්ස්වත් නෑ. Vti නම් වඩා හොදයි

    Ps - Exi Lxi නම් දෙක ටැපලීමට ඉඩ ඇති බව කරුනාවෙන් සලකන්න
     

    freak88

    Member
    Nov 15, 2008
    12,945
    1,172
    0
    Verified ✔
    රත්තරං;19413781 said:
    ඇක්සියෝ එකේ මොන අවුල්ද බන්. අර ඩෑශ්බෝර්ඩ් පුපුරන එක මහ මංගල්ලයක් නෙමේ. ඩෑශ් බෝර්ඩ් එකම පිටින් තිබ්බහැකි. ඇක්සියෝ 141 දෙකම එකයිනේ ඇතුල. ඔය හුගක් නාකි කුකුල්ලු ඇක්සියෝ හොද නෑ කියන්නේ CVT ගියර් පෙට්ටිය කෙලෝගෙන.. ඕක ඉතින් ඇක්සියෝ නෙමේ ලැම්බෝගිනි උනත් හරියට ගියර් පෙට්ටිය මේන්ටේන් නොකලනම් හුකෑස් තමා. CVT එක තෙල් කිරිල්ල පිකප් ස්මූත් අතින් 141 එකේ එන 5A එකට වඩා හොදා. 141 එකේ 5A එක පැවැත්ම අතින් CVT එකට වඩා හොදා

    2007 කියන්නේ අව්රුදු 9 ක් පරන වාහනනේ (හෙට අනිද්දට 2016 ) බලල ගනින් මනුස්සයෙක් පාවිච්චි කරපු එකක්.... හැබැයි ඇක්සියෝ ගන්නවට වඩා ඇලියොන් 260ක් ගන්න එක මුදලට වටිනවා. ඒ වගේම 141 එකක් අරන් ඉතුරු සල්ලි තියාගන්නවනම් ඒකත් වටිනවා. මම මේ කියන්නේ මටනම් එක්කෝ 141 හෝ එක්කෝ ඇලියොන් 260 නොගෙන ඇක්සියෝ එකක් ගන්න හේතුවක් පේන්නේම නෑ:eek::eek:


    මචන් මේ CVT කියන එක මොකක් ද වෙනම මොඩල් එකක් ද ? අඩේ මම දන්නේ නැහැ

    260 ගනන් නේ බන් 40 ත් පැනලා නේ බන් එච්චර සල්ලි නෑ මචෝ

    මම ඉස්සර පාවිච්චි කරෙ 121 එකක් මම දන්නේ නැහැ මගේ ඩ්‍රයිවින් අවුල්ද දන්නේ නැහැ නුගෙගොඩ කොහුවල මාලිගාවත්ත කොට්ටේ නාවල ඔය පැත්තේ තමයි මම හැමදාම වැඩට යද්දි කැරකුනේ අනේ මන්දා 9 කරනවත් අඩුයි 8 වගේ කරන්නේ වහනේ ඇන්ජින් එකත් චෙක් කරා එත් අවුලක් නැහැලු ට්යුනින් අතිනුත් මගේ . ටැෆික් නේ ඉතින් දුර නම් 13 කට වඩා කරා ඉතින්,

    මට ඔන අවුරුදු 5ක් පවිච්චි කරන්න වහනයක් හොද ෆැමිලි 35 කට වගේ 260 ගනන් බැහැ නේ 240 වැඩක් නැහැලු ඇක්සියෝ 2008 එකක් කොහොම හරි අරන් ඔය කියන ලෙඩ ඩැශ්බොන්නම් මොනවද මොකක් හරි අලවනවා නැත් නම් වෙල්වට් එකක් දානවා . රොද වලින් නේ දුවන්නේ හෙක් , 141 එක මගේ යාලුවෙක් ගෙන් ඉල්ලන් සතියක් පැද්දා කතරගමත් ගියා මාර ලොකුයි මාර කන්ෆටබල් මම එ වගේ වහනයක් පැදලා නැහැ ලොකු වහන පැදලා නැති නිසා. එත් 141 එකෙ කොච්චරක් කරනවද මචන් තෙල් මොන එයර්ද අර ගනට යන්න පුලුවන් ඇකියෝ එකත් යලුවෙක් ගේ ඩ්‍රයිව් කරලා තියෙනව 2007 අසයි ඉතින් , අනේ මන්ද 35 වැඩි අඩු ගනක් තමයි වහනෙකට මෙ වෙලාවෙ යට කරන්න පුලුවන්, පොඩිය වෙවි තියලා ත්‍රිවිල් එකක්ට බැස්සනම් හොදයි කියල හිතෙනවා හෙක්, පැසෝ එකක් තියෙනවා බන් එක විකුණන්න දෙන්නේ නැහැ එහෙමනම් මම ගන්නවා ඔකොම දලා ඇක්සියෝ හයිබ්‍රිඩ් 2015 එකක් , අනේ මට අයිඩියා එකක් කියපන් ගෙදර පාවිචියට ගන්න පුලුවන් හොදම එකක් වයිෆ්ටත් ඩ්‍රයිව් කරන්න පුලුවන් හොද :cool:

    රත්තරං;19413783 said:


    සොරි වේවා.. ආයේ ආදරෙන් කියන්නම්... හැබැයි මිනිස්සු කොලුකාරයෙක් කියයිද දන්නෑ:baffled::baffled:


    "යාලු සෙකන්ඩ් හෑන්ඩ් මාකට් ඕනේනම් දැන් සියපාරක් විතර ලස්සනට පේන්ට් කරලා හුගාක් දුවපු 121 එකක් ගන්න... ඔයාට ගානක් තියන් වික්කහැකි... උම්ම:eek::eek:"


    ඔව් ඔව් එහෙම එපා අස උන් මැසෙජ් දාවි අයියාව බලන්න එයි වහනයක් අරන්දෙන්න කියලා ඩිකියේ තියලා පද්ද ගන්න හෙක් නැහැ මම කිව්වේ කියන එක රිදෙන්න කෙලින්ම කියනවා කියලා මචෝ
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    141 diesel eka gana ubalage adahas monawada?:oo:

    Mata+Pena+Heena-Ajith+Muthukumarana.jpg
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    මචන් මේ CVT කියන එක මොකක් ද වෙනම මොඩල් එකක් ද ? අඩේ මම දන්නේ නැහැ

    260 ගනන් නේ බන් 40 ත් පැනලා නේ බන් එච්චර සල්ලි නෑ මචෝ

    මම ඉස්සර පාවිච්චි කරෙ 121 එකක් මම දන්නේ නැහැ මගේ ඩ්‍රයිවින් අවුල්ද දන්නේ නැහැ නුගෙගොඩ කොහුවල මාලිගාවත්ත කොට්ටේ නාවල ඔය පැත්තේ තමයි මම හැමදාම වැඩට යද්දි කැරකුනේ අනේ මන්දා 9 කරනවත් අඩුයි 8 වගේ කරන්නේ වහනේ ඇන්ජින් එකත් චෙක් කරා එත් අවුලක් නැහැලු ට්යුනින් අතිනුත් මගේ . ටැෆික් නේ ඉතින් දුර නම් 13 කට වඩා කරා ඉතින්,

    මට ඔන අවුරුදු 5ක් පවිච්චි කරන්න වහනයක් හොද ෆැමිලි 35 කට වගේ 260 ගනන් බැහැ නේ 240 වැඩක් නැහැලු ඇක්සියෝ 2008 එකක් කොහොම හරි අරන් ඔය කියන ලෙඩ ඩැශ්බොන්නම් මොනවද මොකක් හරි අලවනවා නැත් නම් වෙල්වට් එකක් දානවා . රොද වලින් නේ දුවන්නේ හෙක් , 141 එක මගේ යාලුවෙක් ගෙන් ඉල්ලන් සතියක් පැද්දා කතරගමත් ගියා මාර ලොකුයි මාර කන්ෆටබල් මම එ වගේ වහනයක් පැදලා නැහැ ලොකු වහන පැදලා නැති නිසා. එත් 141 එකෙ කොච්චරක් කරනවද මචන් තෙල් මොන එයර්ද අර ගනට යන්න පුලුවන් ඇකියෝ එකත් යලුවෙක් ගේ ඩ්‍රයිව් කරලා තියෙනව 2007 අසයි ඉතින් , අනේ මන්ද 35 වැඩි අඩු ගනක් තමයි වහනෙකට මෙ වෙලාවෙ යට කරන්න පුලුවන්, පොඩිය වෙවි තියලා ත්‍රිවිල් එකක්ට බැස්සනම් හොදයි කියල හිතෙනවා හෙක්, පැසෝ එකක් තියෙනවා බන් එක විකුණන්න දෙන්නේ නැහැ එහෙමනම් මම ගන්නවා ඔකොම දලා ඇක්සියෝ හයිබ්‍රිඩ් 2015 එකක් , අනේ මට අයිඩියා එකක් කියපන් ගෙදර පාවිචියට ගන්න පුලුවන් හොදම එකක් වයිෆ්ටත් ඩ්‍රයිව් කරන්න පුලුවන් හොද :cool:





    ඔව් ඔව් එහෙම එපා අස උන් මැසෙජ් දාවි අයියාව බලන්න එයි වහනයක් අරන්දෙන්න කියලා ඩිකියේ තියලා පද්ද ගන්න හෙක් නැහැ මම කිව්වේ කියන එක රිදෙන්න කෙලින්ම කියනවා කියලා මචෝ

    tota mona carda baaaan. ganin marutiyak :P




    141 hodai tota
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    අනේ මචන් කවුරු උනත් කමක් නෑ කාර් එකක් ගන්නවනම් මේන්ටේන් කරන්න සල්ලි තියාගනින්.
    තිබ්බ එක දීලා දැන් මාසයක් තිස්සෙ කාර් බලනව, තියෙන වාහන ඔක්කොම කාපුව. (මම බැලුවෙත් ටිකක් අඩුවට තමා). කරන රෙපෙයාර් ඔක්කොම එහෙන් මෙහෙන් තුට්ටු දෙකට අමුනල. මුන් කාර් ගෙදර තියන් ලැකර් වලින් පොඩි උන්ටත් කියල පේන්ට් කරවනවද මන්ද.
    2005 න් උඩ වාහන වල එන්ජින් බක්කිය නම් අල්ලන්නවත් දෙන්න එපා ස්කෑනර් එකක්වත් නැති එකෙකුට. රෙනව බන්, ඒකෙ රෙනව.
     

    freak88

    Member
    Nov 15, 2008
    12,945
    1,172
    0
    Verified ✔
    adu?:rofl::rofl:
    goo™ color baaaan
    e kale 28 ta thibba ewa click karanneth na:sorry::sorry::sorry:

    eka thama math baluwe eka eka ganan walta dala thiyene ban mun online balala idea eka aran paper add ekak balana kalee gihin wage eka eka un eka eka ganan danne color eka wife asa pata aran thiyenne mu lol