machan mata PM karanna be, mokakda awlak. ube privacy settings wala balapan PM settings Public da kiyala? (in tsu ok?) mehemai, hithapan apita balanna one kiyala tsu wala Nexus phone gena monawada katha wenne kiyala. ethakota api search bar ekata gihin #Nexus kiyala type karanawa. then ehema tag wela thiyana okkoma enawa. so api ape post ekak Nexus gena relate wenawanam eka #Nexus kiyala tag karanawa. then ara wage search karana ayata ewa hoyaganna lesie. means more visible to the targeted audience. eken wenne views wadi wenawa => more money..