TV Help

admcw

Junior member
  • Jun 28, 2008
    685
    8
    18
    In the film hall
    Hi machanla,

    Mata 32" LED TV ekak ganna one. Hoda TV ekak kyahallako ganna.
    Mamanam ahala tyena widiyata LG and SAMSUNG thamai godak aya hodai kyanne. Oyalageth adahas kyanna balanna.