තමන්ගෙ කැමැත්තෙන් තමන්ගෙ ඕනිකමට බලනවා නම් ලොකු කාලෙ නාස්තියක් වෙන්නෙ නෑ. හැබැයි trend වෙන හින්දා, කවුරුහරි බලන හින්දා තරඟෙට බලන්න ගියොත් නම් කාලෙ නාස්ති වෙනවා. තමන්ගෙ අනිත් වැඩ කරලා ඉවරවෙලා මහන්සිය නැතිකරගන්න දවසට පැයක් විතර බලන එක අවුලක් නෑ. එක series එකක් ඉවර වුණාම තව එකක් නොබලා ටික දවසක් ඉන්න බැරි මට්ටමට addict වෙලා නම් සෑහෙන්න කාලෙ නාස්තිවෙන පුරුද්දක්
AL ඉවර වුණ කාලෙ මං Supernatural බලන්න ගත්තා, මුල් seasons ටික හොඳයි මට, හැබැයි පස්සෙ කතාව ඔහේ ඇදන් යනවා කියලා තේරිලාත් මං ඉවරවෙනකන්ම බැලුවා. දැන් ඒ බලපු ගොඩක් ඒවා මතකවත් නෑ, නිකන් මාස ගාණක් නාස්ති වෙලා කියලා තේරෙනවා