Ganan adu vela bn. 6.90 ta tibbe
thapal nintiyak gatta!ඔයිට වඩා හොදා පරණ ජපන් මේට් එකක් ගන්න
hoda japan bike ekak ganna oya ganata indian ewa watinne nahaNtorq එක 690/-
ඒව බං දැන් ලක්ෂ 30-40ක්hoda japan bike ekak ganna oya ganata indian ewa watinne naha
bike ekak 30-40???ඒව බං දැන් ලක්ෂ 30-40ක්
Tawama awith nane mukuth????ශුවර් ද බං 4k වෙයි කියලා. මං අදුරන එකෙක් ඉන්නවා mahindra එකේ. උන්ගේ සීදුව ෆැක්ට්රි එකෙන් තමයි ntorq එකේ සීට් එක හදන්නේ. ඌ නම් කිව්වේ මාකට් එකට එනකොට 6 පනී කියලා.