දන්න එකෙක් ඉන්නවා, කොමර්ශල් බැන්කුවේ සැපට හිටපු අනුරාධපුරේ එකෙක්.ඒ අස්සෙ මෙහෙ හොද ජොබ් කර කර ගෙවල් වාහන තියගෙන සෙට්ල් වෙලා ඉන්න httplath ගෑනුන්ගෙ කරදරෙන් බේරෙන්න බැරුව ගෙවල් ඉඩම් වාහන ඔක්කොම විකුණලා ගෑනිව student දාලා dependent visa දාගෙන UK ගිහිං එක්කෝ ලේබර් ජොබ් හොය හොය පාරක් පාරක් ගානෙ හිගන්නු වගේ ඇවිද ඇවිද රස්තියාදු වෙනවා නැත්තං නාකි සුද්දියොන්ගෙ කක්කා ඇද ඇද කරුම ගෙවනවා![]()
Rallata rata yanne nathuwa min 6 months wath research ekake dapu ekake nam UK thoraganne na bungඒ අස්සෙ මෙහෙ හොද ජොබ් කර කර ගෙවල් වාහන තියගෙන සෙට්ල් වෙලා ඉන්න httplath ගෑනුන්ගෙ කරදරෙන් බේරෙන්න බැරුව ගෙවල් ඉඩම් වාහන ඔක්කොම විකුණලා ගෑනිව student දාලා dependent visa දාගෙන UK ගිහිං එක්කෝ ලේබර් ජොබ් හොය හොය පාරක් පාරක් ගානෙ හිගන්නු වගේ ඇවිද ඇවිද රස්තියාදු වෙනවා නැත්තං නාකි සුද්දියොන්ගෙ කක්කා ඇද ඇද කරුම ගෙවනවා![]()
Sorry ban not agree for some points. My friend got 5 years work visa after 1 year in Msc. Uge visa payments okkoma kale company eken. Uu kare IT habai. Uge sal eka £60000+Rallata rata yanne nathuwa min 6 months wath research ekake dapu ekake nam UK thoraganne na bung
Godak oya ralata giyapu set eka 2022 di baya welaa
paw ithin, a minissunta lanakwe hitiyath pressure eka wadi
Sorry ban not agree for some points. My friend got 5 years work visa after 1 year in Msc. Uge visa payments okkoma kale company eken. Uu kare IT habai. Uge sal eka £60000+
after 5 years uuta gemak na pr ekata. Eeta passe citizen. Work karanneth 9-5 witharai. Bugger got a lottery
Hoda jobs tiyenawa ban koi rateth. Eeka hoyagannai oni.
Skilled nam uu kohe hitiyath awulak na ban. Salli hoyana eka gemak na oni develop country ekaka skilled nam. Awula tiyenne skilled nati aya rata giyama. Un gemak gahanna hoda kattak kanna oni.Yeah, there will be few exceptions everywhere in this world, everything is not 100%
Even now in Sri Lanka, some people will do well rather than go aboard
I am saying generally, at the moment going to the UK is not a good option as a student visa holder.
Australia is a far better option for SL people compared to the UK considering the economic downturn and other factors
35+ panala lamaiyi ekka UK student visa yanawata wadaa. Aussie wala Skilled or 482 visa try karana eka worth mama nam kiyanne
e kale giya ewun katta kala goda giya. dan rallata puka dena un nisa thamai yana yana ekata kela wenne. mage yaluwek mehe patta salary ekak and vehicle, other benefits okoma thiyana eke puke amaruwata ratakata gihin dan normal job ekek karagena innawa. tax gewa gewa. mun hithanne loke wena igena gattu un naha. lankawe ewun thamai waddo kiyalaඒ අස්සෙ මෙහෙ හොද ජොබ් කර කර ගෙවල් වාහන තියගෙන සෙට්ල් වෙලා ඉන්න httplath ගෑනුන්ගෙ කරදරෙන් බේරෙන්න බැරුව ගෙවල් ඉඩම් වාහන ඔක්කොම විකුණලා ගෑනිව student දාලා dependent visa දාගෙන UK ගිහිං එක්කෝ ලේබර් ජොබ් හොය හොය පාරක් පාරක් ගානෙ හිගන්නු වගේ ඇවිද ඇවිද රස්තියාදු වෙනවා නැත්තං නාකි සුද්දියොන්ගෙ කක්කා ඇද ඇද කරුම ගෙවනවා![]()