mage salary details widihara deduct wenne 14% machan company eken ewanawane detaila. man calculate karala baluwa.14% උනේ කොහොමද මචං? 20% නේද වෙන්න ඕනේ
https://www.gov.uk/income-tax-rates
mage salary details widihara deduct wenne 14% machan company eken ewanawane detaila. man calculate karala baluwa.14% උනේ කොහොමද මචං? 20% නේද වෙන්න ඕනේ
https://www.gov.uk/income-tax-rates
citizenship නැතුව vote කරන්න දෙනවද UK වල?මන් දැන් vote කරන්න register උන ඒ verification letters එහෙම වෙලාවට ආවා.
ඔව්, vote කරන්න register වුනාම තමා credit score එහෙම හැදෙන්නෙ.citizenship නැතුව vote කරන්න දෙනවද UK වල?
උඹ personal allowance එකත් එක්කම වෙන්න ඇති calculate කරන්න ඇත්තෙ. 20%, 40% & 45% කියලා කැපෙන්නෙ එක එක range වලට වෙන වෙනම. 0% range එකක් තියනවා සාමාන්යෙන් මුල් £12,000 වගේ දක්වා.mage salary details widihara deduct wenne 14% machan company eken ewanawane detaila. man calculate karala baluwa.
mage salary details widihara deduct wenne 14% machan company eken ewanawane detaila. man calculate karala baluwa.
ekane. scottish unge ewa nan teren naමේක තමා හිතාගන්නම බැරි දේ.
එක එක පැතිවල dialects/accents වෙනස් නිසා වෙන්න ඇතිනෙ.
මට නං ආසම සහ තේරුම්ගන්න ලේසිම accent එක UK accent එක.

"You all right" කියල තමා අහන්නේ.
"Alright mate" kyala neweda
Uk rural pathi wala ewunge kadda therenawada uabata. London wagenm shape anith ewun monwa kyanwada kyala therenne na![]()