Lankawe business thibba machan.. kellath lankawe...man hithuwa ammala thathala ekka lankawe indala business karan innawa kiyala.. moda wadak.. aparadey awe..UK giya giyami muu marilada
ai mchn awe
------ Post added on Jan 18, 2025 at 1:27 AM
Lankawe business thibba machan.. kellath lankawe...man hithuwa ammala thathala ekka lankawe indala business karan innawa kiyala.. moda wadak.. aparadey awe..UK giya giyami muu marilada
ai mchn awe
------ Post added on Jan 18, 2025 at 1:27 AM
PR = 5years on a Work visaPR ganna Citizen ganna kochara kal inna oneda ?
Oya giye work visa da ?
Machan, lagadi un pita un ta gehuwa neda parawal gane, Den thathwe kohomda ? OK da ?PR = 5years on a Work visa
Citizenship = PR + 1 year if via work visa
Student visas and post-study work visas are not counted for PR
INTERNET එකෙන් උස්සපු photo
Machan, lagadi un pita un ta gehuwa neda parawal gane, Den thathwe kohomda ? OK da ?
සිරාවට? ඇයි ආයේ ගියේ අපරාදෙනේ. මේ අපි ඉන්නේ යස අගේට.පොර ආපහු ලංකාවට ආවා.
උඹ කොහොමද බං ඉන්නේ? විස්තර ටිකක් කියපම්කෝ. දන්න දෙතුන්දෙනෙක්ටම යන්න වෙලාසිරාවට? ඇයි ආයේ ගියේ අපරාදෙනේ. මේ අපි ඉන්නේ යස අගේට.
VISA කෙස් එකක් වත්ද.
uba koheda machan inne?සිරාවට? ඇයි ආයේ ගියේ අපරාදෙනේ. මේ අපි ඉන්නේ යස අගේට.
VISA කෙස් එකක් වත්ද.
මම ඉන්නේ Skilled Worker Visa එකක (Supply Chain Management). මම වැඩකරන company එක මාව Sponsor කරා. London ඉන්නේ. London living cost එක ගොඩක් වැඩි, හැබැයි out of London cost එක අඩුයි. මට යන්න විදියක් නෑ office යන්න ඕන නිසා. උබට දැනගන්න ඕන දේවල් කියපන් මම දන්න දෙයක් කියල දෙන්නම්. ඕනනම් private massage එකක් දාපන්. මෙහෙ ඉන්න ගොඩක් උන් කියන්නේ අපෝ යුකේ එන්න එපා හරි නෑ වගේ බයිලා. ගොඩක් උන් කැමති නෑ වෙන එකක් ගොඩ යනවට. එන්න එපා කියන අයියල එකෙක් වත් මේක දාල යන්නේත් නෑ. හොද ස්කිල් එකක් තියනවනම් language එක පුළුවන්නම් බය නැතුව එන්න. ලගදි ගොඩක් immigration rules වෙනස් උනා සහ වෙනස් වෙමින් තියනවා. PR එක දැනට අවුරුදු 5න් ගන්න පුළුවන් ඒත් ඒක අවුරුදු 10 කරන්න යනවා. තාම නීති සම්මත වෙලා නෑ නමුත් 10 වෙන්න ඉඩ තියනවා. Youtube channels තියනවා ඒවගෙන් Immigration update බලන්න. ගොබ්බ channel බලන්න එපා ලංකාවෙන් ආපු අඩුකුලේ උන් channel අටෝගෙන ඉන්නවා උන් දන්න මගුලක් නෑ. හරිහමන් channel බලන්න. වෙන අවුලක් නෑ. Racism කෙස් එකක් යනවා මෙහෙ විතරක් නෙමෙයි හැම රටකම. හොද පැත්තක ජිවත් වෙනකොට Racism අවුලක් වෙන්නේ නෑ. අපිටනම් කිසිම ප්රශ්ණයක් වෙලා නෑ. මම මෙහෙ හිටියට ලංකාවට ගරහන්නේ නෑ ලංකාව ඉපදුන රට පන වගේ ආදරෙයි. කාලකන්ණි දේසපාලුවෝ කාබාසිනියා කරාට ලංකාව වගේ රටක් ලෝකේ කොහෙවත් නෑ. ඒත් ලංකාවේ ඉදල ගොඩ යෑමක් නෑ. ගොඩ යන උන් ඕන තරම් ඉන්නවා, ඒත් සල්ලිම නෙමෙයි ජිවිතේ. මේ රටවල නීතියක් තියනවා, කවුරුත් අනුන්ගේ දේවල් හොයන්නේ නැ. ඊරිසියාකරයො නෑ. යන වාහනෙන් කරන රස්සාවෙන් අදින ඇදුමෙන් මිනිස්සුන්ව මනින්නේ නෑ, වාහනයක් අතට අරන් හැතැම්ම 500ක් ගිහින් ආවත් ඔලුවට stress එකක් නෑ. එහෙම ජිවත් වෙනකොට පුදුම නිදහස්, ජිවිතේ සරලයි. Quality of life සල්ලි වලට ගන්න බෑ මචන්. චප්ප චොර පැති තියනවා. Birmingham වගේ පැති ගන්නම දෙයක් නෑ. කළු උන්, Asian උන් නැති පැත්තක ඉන්න ඕන. එතකොට අවුලක් වෙන්නේ නෑ. ලංකාවෙත් එහෙමනේ බන්, චාටර් පැති ඕන තරම් තියෙන්නේ. වරෙන් මචන්. inbox massage එකක් දාපන් දැනගන්න ඕන දේවල් දාල.උඹ කොහොමද බං ඉන්නේ? විස්තර ටිකක් කියපම්කෝ. දන්න දෙතුන්දෙනෙක්ටම යන්න වෙලා
Londonuba koheda machan inne?
Awlak une na, last week office eken work from home dunna. a nisa shape.ah nice, tube strike eken waatha wune nedda?
ratawal dekema innawa machan. Summer eke witharai UK inna kamathiAwlak une na, last week office eken work from home dunna. a nisa shape.
ubath uk da inne?