UK සමාගමක් ලියාපදින්චි කරගත්ත හෑටි

හෙළයෙක්

Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,590
    100,801
    113
    ඈත්තටම මෙක ටිකක් අමාරු වෑඩක් කියල හිතාගෙන හිටියට එච්චර අමාරු දෙයක් නෙවෙයි. අපිට සති 2කක් 3නක් වගෛ ඈතුලත ලෙසියෙන්ම කරගන්න පුලුවන් උනා.

    ආසන්න වශයෙන් රුපියල් 110,000 ක් වගෙ වියදමක් තමා ගියෙ.

    ටෑක්ස් නෑතුව සර්විස් වලට අවුරුද්දකට ඔය වගෙ ගාණක් වියදම් කරගන්න එක අවුලක් නෑත්තන් මෙ ක්‍රමය ට්‍රයි කරල බලන්න. මිට වඩා අඩුවට කරගන්න පුලුවන් තෑන් දන්නව නන් කමෙන්ට් එකක් දාන්න පහලින් අනික් අයට බලාගන්න.

    අපි මෙකට මුලින්ම තොරගෙන තිබ්බෙ USA වල State කිපයක්. එත් එවගෙ ටෑක්ස් ශුවර් නෑති නිසා අපි එ ඔප්ශන් එක අත ඈරල දෑම්ම. UK වල ටෑක්ස් එක ගෑන මෙහෙම තමා කියල තියෙන්නෙ.

    Nfk7zmW.png


    මෙකෙන් තමා අපි වෑඩෙ කරගත්තෙ

    https://incorpuk.com

    කොහොමත් ගෙවන එකෙ උදව්වක් කරන්න කෑමති කෙනෙක් ඉන්නව නන් PM එකක් දාල Affiliate link එක ඉල්ලගන්න. එක මම මෙතන ප්‍රමොට් කරන්නෙ නෑ..

    කොහොම හරි ඔකට අපි මුලික විස්තර ටික දිල සතියකින් වගෙ වෑඩෙ කරගන්න පුලුවන් උනා.


    ඔයාලගෙ Directors ල ගොඩක් ඉන්නව නන් එක මුලින්ම එයාලට Chat එකෙ කියල ඉන්න නෑත්තන් වෑඩෙ පොඩ්ඩක් කරදරයි. අපිට එහෙම උනා.. අපි හිතුවෙ එයාල අහයි කියල එත් ඈහුවෙ නෑ. පස්සෙ වෙනම කියල තමා දා ගත්තෙ.

    සර්විස් එක නන් හොදටම හොදයි.

    ඔක්කොම ටික ඉවර උනාම Wise එකෙ Bank අක්වුන්ට් එක හදන්න ඔනි එකට තව අමතර 45EUR යනව. එකත් එක්ක මුලු ගාණ තමා මම උඩ දෑම්මෙ. එක නන් එක පාරක් ගෙවන මුදලක්.

    ඉට පස්සෙ Stripe අක්වුන්ට් Paypal හදාගන්න පුලුවන්. Paypal වල පොඩි ප්‍රශ්නයක් තියෙනව කියල තියෙනව සමහර වෙලාවට UK වල ඉන්න කෙනෙක්ගෙ Address එයාල ඉල්ලනවලු පස්සෙ Verification වලට එ නිසා එක හදාගන්නව නන් පොඩ්ඩක් එක ගෑනත් බලන්න.

    දෑන් ඉතින් ඔය විදියට කරාම වෑඩෙ කරගන්න පුලුවන්.

    මෙ ඔය සර්විස් එකෙ තියෙන තව Perks ටිකක්. මෙව වෙනමත් ඉල්ලන්න පුලුවන් සමහර එව නන් මෙකටම දිපුවත් තියෙනව.
    LmjHJle.png



    ලන්කාවෙ Payment Gateway ප්‍රශ්නෙ නිසා තමා අපි ඔකට ගිය.ගොඩක් උන් ලන්කාවෙ පෙමන්ට් ගෙට්වෛ නිසා ගෙවන්නෙ නෑති සිඉන් එකක් තියෙනව. ලන්කාව ඈතුලෙ විතරක් නන් ඔක අවුලක් නෑ. පිට රටවලට ගියාම තමා ඔය කෙස් එක තියෙන්නෙ.

    @kasun_kbp දාපු නුලකින් පස්සෙ තමා අපිත් මෙ ඔප්ශන් එක සලකල බෑලුවෙ.
    https://elakiri.com/threads/🤡-payhere-වැඩ-පෙන්නයි-යලිත්-ලීක්-කරගනියි.2115203/

    @sajith.xp.pk @batwise @kasun_kbp ස්තුතියි තොඅරතුරු වලට.



    වෑඩෙට උනන්දුවක් ඈති කියල හිතන කිප දෙනෙක් ටෑග් කරා. තව මතක් වෙන අය ඉන්නව නන් පහලින් ටෑග් කරගන්න.
    FYI - @Nadun26 @Duckduck

    එහෙනන් කට්ටියට වෑඩි වෑඩියෙන් ලන්කාවට ඩොලර් ගෙන්න බිස්නස් කරගන්න ලෑබෛවා කියල බම්ප් එකක් ගහගෙන යන්න. :love::love::love::love:
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,590
    100,801
    113
    ඔච්චර වියදම් කරන්න ඕනය බන් මම ගද්දි පවුම් 12ක්‌ ද කොහෙද ගියේ ගිය මාසේ
    විස්තර දාන්න මචන්. තව කෙනෙක්ට වෑදගත් වෙයි.

    uba estonia baluwe nadda? man ehe register karanda kiyala hithan inne. habai ithin english support eka kohomada danna. thawa malta, cypress wageth thiyanawa
    එවගෙ ඉදල බන් වෑඩක් කරන්න ගියාම ඔක්කොම හොරු වගෙ නෙ බලන්නෙ. එකයි බෑලුවෙ නෑත්තෙ.
    ------ Post added on Aug 25, 2023 at 10:57 AM
     

    Roxburyroy

    Well-known member
  • Jul 24, 2023
    3,556
    3,958
    113
    ඈත්තටම මෙක ටිකක් අමාරු වෑඩක් කියල හිතාගෙන හිටියට එච්චර අමාරු දෙයක් නෙවෙයි. අපිට සති 2කක් 3නක් වගෛ ඈතුලත ලෙසියෙන්ම කරගන්න පුලුවන් උනා.

    ආසන්න වශයෙන් රුපියල් 110,000 ක් වගෙ වියදමක් තමා ගියෙ.

    ටෑක්ස් නෑතුව සර්විස් වලට අවුරුද්දකට ඔය වගෙ ගාණක් වියදම් කරගන්න එක අවුලක් නෑත්තන් මෙ ක්‍රමය ට්‍රයි කරල බලන්න. මිට වඩා අඩුවට කරගන්න පුලුවන් තෑන් දන්නව නන් කමෙන්ට් එකක් දාන්න පහලින් අනික් අයට බලාගන්න.

    අපි මෙකට මුලින්ම තොරගෙන තිබ්බෙ USA වල State කිපයක්. එත් එවගෙ ටෑක්ස් ශුවර් නෑති නිසා අපි එ ඔප්ශන් එක අත ඈරල දෑම්ම. UK වල ටෑක්ස් එක ගෑන මෙහෙම තමා කියල තියෙන්නෙ.

    Nfk7zmW.png


    මෙකෙන් තමා අපි වෑඩෙ කරගත්තෙ

    https://incorpuk.com

    කොහොමත් ගෙවන එකෙ උදව්වක් කරන්න කෑමති කෙනෙක් ඉන්නව නන් PM එකක් දාල Affiliate link එක ඉල්ලගන්න. එක මම මෙතන ප්‍රමොට් කරන්නෙ නෑ..

    කොහොම හරි ඔකට අපි මුලික විස්තර ටික දිල සතියකින් වගෙ වෑඩෙ කරගන්න පුලුවන් උනා.


    ඔයාලගෙ Directors ල ගොඩක් ඉන්නව නන් එක මුලින්ම එයාලට Chat එකෙ කියල ඉන්න නෑත්තන් වෑඩෙ පොඩ්ඩක් කරදරයි. අපිට එහෙම උනා.. අපි හිතුවෙ එයාල අහයි කියල එත් ඈහුවෙ නෑ. පස්සෙ වෙනම කියල තමා දා ගත්තෙ.

    සර්විස් එක නන් හොදටම හොදයි.

    ඔක්කොම ටික ඉවර උනාම Wise එකෙ Bank අක්වුන්ට් එක හදන්න ඔනි එකට තව අමතර 45EUR යනව. එකත් එක්ක මුලු ගාණ තමා මම උඩ දෑම්මෙ. එක නන් එක පාරක් ගෙවන මුදලක්.

    ඉට පස්සෙ Stripe අක්වුන්ට් Paypal හදාගන්න පුලුවන්. Paypal වල පොඩි ප්‍රශ්නයක් තියෙනව කියල තියෙනව සමහර වෙලාවට UK වල ඉන්න කෙනෙක්ගෙ Address එයාල ඉල්ලනවලු පස්සෙ Verification වලට එ නිසා එක හදාගන්නව නන් පොඩ්ඩක් එක ගෑනත් බලන්න.

    දෑන් ඉතින් ඔය විදියට කරාම වෑඩෙ කරගන්න පුලුවන්.

    මෙ ඔය සර්විස් එකෙ තියෙන තව Perks ටිකක්. මෙව වෙනමත් ඉල්ලන්න පුලුවන් සමහර එව නන් මෙකටම දිපුවත් තියෙනව.
    LmjHJle.png



    ලන්කාවෙ Payment Gateway ප්‍රශ්නෙ නිසා තමා අපි ඔකට ගිය.ගොඩක් උන් ලන්කාවෙ පෙමන්ට් ගෙට්වෛ නිසා ගෙවන්නෙ නෑති සිඉන් එකක් තියෙනව. ලන්කාව ඈතුලෙ විතරක් නන් ඔක අවුලක් නෑ. පිට රටවලට ගියාම තමා ඔය කෙස් එක තියෙන්නෙ.

    @kasun_kbp දාපු නුලකින් පස්සෙ තමා අපිත් මෙ ඔප්ශන් එක සලකල බෑලුවෙ.
    https://elakiri.com/threads/🤡-payhere-වැඩ-පෙන්නයි-යලිත්-ලීක්-කරගනියි.2115203/

    @sajith.xp.pk @batwise @kasun_kbp ස්තුතියි තොඅරතුරු වලට.



    වෑඩෙට උනන්දුවක් ඈති කියල හිතන කිප දෙනෙක් ටෑග් කරා. තව මතක් වෙන අය ඉන්නව නන් පහලින් ටෑග් කරගන්න.
    FYI - @Nadun26 @Duckduck


    එහෙනන් කට්ටියට වෑඩි වෑඩියෙන් ලන්කාවට ඩොලර් ගෙන්න බිස්නස් කරගන්න ලෑබෛවා කියල බම්ප් එකක් ගහගෙන යන්න. :love::love::love::love:
    අවුරුද්දක් ගානේ UK වල tax ගෙවන්න වුණාම ගෙවන ගනන් කොහොමද ඔය company එකට?
     

    Duckduck

    Well-known member
  • Mar 4, 2023
    1,797
    976
    113
    ඈත්තටම මෙක ටිකක් අමාරු වෑඩක් කියල හිතාගෙන හිටියට එච්චර අමාරු දෙයක් නෙවෙයි. අපිට සති 2කක් 3නක් වගෛ ඈතුලත ලෙසියෙන්ම කරගන්න පුලුවන් උනා.

    ආසන්න වශයෙන් රුපියල් 110,000 ක් වගෙ වියදමක් තමා ගියෙ.

    ටෑක්ස් නෑතුව සර්විස් වලට අවුරුද්දකට ඔය වගෙ ගාණක් වියදම් කරගන්න එක අවුලක් නෑත්තන් මෙ ක්‍රමය ට්‍රයි කරල බලන්න. මිට වඩා අඩුවට කරගන්න පුලුවන් තෑන් දන්නව නන් කමෙන්ට් එකක් දාන්න පහලින් අනික් අයට බලාගන්න.

    අපි මෙකට මුලින්ම තොරගෙන තිබ්බෙ USA වල State කිපයක්. එත් එවගෙ ටෑක්ස් ශුවර් නෑති නිසා අපි එ ඔප්ශන් එක අත ඈරල දෑම්ම. UK වල ටෑක්ස් එක ගෑන මෙහෙම තමා කියල තියෙන්නෙ.

    Nfk7zmW.png


    මෙකෙන් තමා අපි වෑඩෙ කරගත්තෙ

    https://incorpuk.com

    කොහොමත් ගෙවන එකෙ උදව්වක් කරන්න කෑමති කෙනෙක් ඉන්නව නන් PM එකක් දාල Affiliate link එක ඉල්ලගන්න. එක මම මෙතන ප්‍රමොට් කරන්නෙ නෑ..

    කොහොම හරි ඔකට අපි මුලික විස්තර ටික දිල සතියකින් වගෙ වෑඩෙ කරගන්න පුලුවන් උනා.


    ඔයාලගෙ Directors ල ගොඩක් ඉන්නව නන් එක මුලින්ම එයාලට Chat එකෙ කියල ඉන්න නෑත්තන් වෑඩෙ පොඩ්ඩක් කරදරයි. අපිට එහෙම උනා.. අපි හිතුවෙ එයාල අහයි කියල එත් ඈහුවෙ නෑ. පස්සෙ වෙනම කියල තමා දා ගත්තෙ.

    සර්විස් එක නන් හොදටම හොදයි.

    ඔක්කොම ටික ඉවර උනාම Wise එකෙ Bank අක්වුන්ට් එක හදන්න ඔනි එකට තව අමතර 45EUR යනව. එකත් එක්ක මුලු ගාණ තමා මම උඩ දෑම්මෙ. එක නන් එක පාරක් ගෙවන මුදලක්.

    ඉට පස්සෙ Stripe අක්වුන්ට් Paypal හදාගන්න පුලුවන්. Paypal වල පොඩි ප්‍රශ්නයක් තියෙනව කියල තියෙනව සමහර වෙලාවට UK වල ඉන්න කෙනෙක්ගෙ Address එයාල ඉල්ලනවලු පස්සෙ Verification වලට එ නිසා එක හදාගන්නව නන් පොඩ්ඩක් එක ගෑනත් බලන්න.

    දෑන් ඉතින් ඔය විදියට කරාම වෑඩෙ කරගන්න පුලුවන්.

    මෙ ඔය සර්විස් එකෙ තියෙන තව Perks ටිකක්. මෙව වෙනමත් ඉල්ලන්න පුලුවන් සමහර එව නන් මෙකටම දිපුවත් තියෙනව.
    LmjHJle.png



    ලන්කාවෙ Payment Gateway ප්‍රශ්නෙ නිසා තමා අපි ඔකට ගිය.ගොඩක් උන් ලන්කාවෙ පෙමන්ට් ගෙට්වෛ නිසා ගෙවන්නෙ නෑති සිඉන් එකක් තියෙනව. ලන්කාව ඈතුලෙ විතරක් නන් ඔක අවුලක් නෑ. පිට රටවලට ගියාම තමා ඔය කෙස් එක තියෙන්නෙ.

    @kasun_kbp දාපු නුලකින් පස්සෙ තමා අපිත් මෙ ඔප්ශන් එක සලකල බෑලුවෙ.
    https://elakiri.com/threads/🤡-payhere-වැඩ-පෙන්නයි-යලිත්-ලීක්-කරගනියි.2115203/

    @sajith.xp.pk @batwise @kasun_kbp ස්තුතියි තොඅරතුරු වලට.



    වෑඩෙට උනන්දුවක් ඈති කියල හිතන කිප දෙනෙක් ටෑග් කරා. තව මතක් වෙන අය ඉන්නව නන් පහලින් ටෑග් කරගන්න.
    FYI - @Nadun26 @Duckduck


    එහෙනන් කට්ටියට වෑඩි වෑඩියෙන් ලන්කාවට ඩොලර් ගෙන්න බිස්නස් කරගන්න ලෑබෛවා කියල බම්ප් එකක් ගහගෙන යන්න. :love::love::love::love:
    Thanks bn. Podi financial problems wagayakata hira una hadisiyema. Sort out una gaman try karanna ona. again thanks brother.

    ඔච්චර වියදම් කරන්න ඕනය බන් මම ගද්දි පවුම් 12ක්‌ ද කොහෙද ගියේ ගිය මාසේ
    oya kiyana method eka YouTube eke thiyenawa, eth eka physical address newei, mail forwarding ba mata therena widihata.
    ------ Post added on Aug 25, 2023 at 11:07 AM
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: B.Chat and NRTG

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    ඈත්තටම මෙක ටිකක් අමාරු වෑඩක් කියල හිතාගෙන හිටියට එච්චර අමාරු දෙයක් නෙවෙයි. අපිට සති 2කක් 3නක් වගෛ ඈතුලත ලෙසියෙන්ම කරගන්න පුලුවන් උනා.

    ආසන්න වශයෙන් රුපියල් 110,000 ක් වගෙ වියදමක් තමා ගියෙ.

    ටෑක්ස් නෑතුව සර්විස් වලට අවුරුද්දකට ඔය වගෙ ගාණක් වියදම් කරගන්න එක අවුලක් නෑත්තන් මෙ ක්‍රමය ට්‍රයි කරල බලන්න. මිට වඩා අඩුවට කරගන්න පුලුවන් තෑන් දන්නව නන් කමෙන්ට් එකක් දාන්න පහලින් අනික් අයට බලාගන්න.

    අපි මෙකට මුලින්ම තොරගෙන තිබ්බෙ USA වල State කිපයක්. එත් එවගෙ ටෑක්ස් ශුවර් නෑති නිසා අපි එ ඔප්ශන් එක අත ඈරල දෑම්ම. UK වල ටෑක්ස් එක ගෑන මෙහෙම තමා කියල තියෙන්නෙ.

    Nfk7zmW.png


    මෙකෙන් තමා අපි වෑඩෙ කරගත්තෙ

    https://incorpuk.com

    කොහොමත් ගෙවන එකෙ උදව්වක් කරන්න කෑමති කෙනෙක් ඉන්නව නන් PM එකක් දාල Affiliate link එක ඉල්ලගන්න. එක මම මෙතන ප්‍රමොට් කරන්නෙ නෑ..

    කොහොම හරි ඔකට අපි මුලික විස්තර ටික දිල සතියකින් වගෙ වෑඩෙ කරගන්න පුලුවන් උනා.


    ඔයාලගෙ Directors ල ගොඩක් ඉන්නව නන් එක මුලින්ම එයාලට Chat එකෙ කියල ඉන්න නෑත්තන් වෑඩෙ පොඩ්ඩක් කරදරයි. අපිට එහෙම උනා.. අපි හිතුවෙ එයාල අහයි කියල එත් ඈහුවෙ නෑ. පස්සෙ වෙනම කියල තමා දා ගත්තෙ.

    සර්විස් එක නන් හොදටම හොදයි.

    ඔක්කොම ටික ඉවර උනාම Wise එකෙ Bank අක්වුන්ට් එක හදන්න ඔනි එකට තව අමතර 45EUR යනව. එකත් එක්ක මුලු ගාණ තමා මම උඩ දෑම්මෙ. එක නන් එක පාරක් ගෙවන මුදලක්.

    ඉට පස්සෙ Stripe අක්වුන්ට් Paypal හදාගන්න පුලුවන්. Paypal වල පොඩි ප්‍රශ්නයක් තියෙනව කියල තියෙනව සමහර වෙලාවට UK වල ඉන්න කෙනෙක්ගෙ Address එයාල ඉල්ලනවලු පස්සෙ Verification වලට එ නිසා එක හදාගන්නව නන් පොඩ්ඩක් එක ගෑනත් බලන්න.

    දෑන් ඉතින් ඔය විදියට කරාම වෑඩෙ කරගන්න පුලුවන්.

    මෙ ඔය සර්විස් එකෙ තියෙන තව Perks ටිකක්. මෙව වෙනමත් ඉල්ලන්න පුලුවන් සමහර එව නන් මෙකටම දිපුවත් තියෙනව.
    LmjHJle.png



    ලන්කාවෙ Payment Gateway ප්‍රශ්නෙ නිසා තමා අපි ඔකට ගිය.ගොඩක් උන් ලන්කාවෙ පෙමන්ට් ගෙට්වෛ නිසා ගෙවන්නෙ නෑති සිඉන් එකක් තියෙනව. ලන්කාව ඈතුලෙ විතරක් නන් ඔක අවුලක් නෑ. පිට රටවලට ගියාම තමා ඔය කෙස් එක තියෙන්නෙ.

    @kasun_kbp දාපු නුලකින් පස්සෙ තමා අපිත් මෙ ඔප්ශන් එක සලකල බෑලුවෙ.
    https://elakiri.com/threads/🤡-payhere-වැඩ-පෙන්නයි-යලිත්-ලීක්-කරගනියි.2115203/

    @sajith.xp.pk @batwise @kasun_kbp ස්තුතියි තොඅරතුරු වලට.



    වෑඩෙට උනන්දුවක් ඈති කියල හිතන කිප දෙනෙක් ටෑග් කරා. තව මතක් වෙන අය ඉන්නව නන් පහලින් ටෑග් කරගන්න.
    FYI - @Nadun26 @Duckduck


    එහෙනන් කට්ටියට වෑඩි වෑඩියෙන් ලන්කාවට ඩොලර් ගෙන්න බිස්නස් කරගන්න ලෑබෛවා කියල බම්ප් එකක් ගහගෙන යන්න. :love::love::love::love:
    Ochchara yanne na bung https://www.yourcompanyformations.co.uk/ meken mata giye 25,000 LKR wage ganak.

    Tax gewanne income ekata. Tax seen ekak mulin adune kohomada?
     
    • Like
    Reactions: B.Chat and NRTG

    Djice

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    4,426
    3,801
    113
    out of fucked up land
    එවගෙ ඉදල බන් වෑඩක් කරන්න ගියාම ඔක්කොම හොරු වගෙ නෙ බලන්නෙ. එකයි බෑලුවෙ නෑත්තෙ.
    Estonia wala tax benefits hondai. mage landlord karayath owwa bala bala hitiya. math me poddak balanne AWS credit hambena hinda. gcp 100k th hambenawa neh 🤔 . poddak balanda one cost eka kohomada kiyala aws vs gcp
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,590
    100,801
    113
    Thanks machan
    Ethakota uba mehe idan wiyadam
    pennanne kohomada ?
    ewa fakeda ?
    මොකාත් ෆෙක් නෑ. මචන් මෙහෙත් අපි ටෑක්ස් හදනව. තාම ඔය ගෑන හරියටම බෑලුවෙ නෑ මෙහෙ අපෙ අකවුන්ටට්න් එක්ක වෑඩෙ කතා කරගන්න ඔනි.

    Ochchara yanne na bung https://www.yourcompanyformations.co.uk/ meken mata giye 25,000 LKR wage ganak.

    Tax gewanne income ekata. Tax seen ekak mulin adune kohomada?
    මුලින් ඈදුන් නෑ. මම විස්තරය දෑම්මෙ කට්ටියට බලාගන්න. අන්තිමට තමා ඔඔක කරන්න ඔනි.
    ------ Post added on Aug 25, 2023 at 11:22 AM
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,717
    87,107
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    company ekak nam eka register karala thiyana rate gewanda one

    ඒක නෙවෙයි මම කිව්වෙ, ඊට අමතරව උබ ඒ කොම්පැණියෙන් ආදායමක් අරන් ඉන්න රටට ගේනව නං ඒකට ඉන්කම් ටැක්ස් ගෙවන්න ඕනනේ. උබ UK නේද ඉන්නෙ? උබ කොම්පැණිය කොහේ රෙජිස්ටර් කරත් ඒකෙන් උබ ආදායමක් ගන්නව නං ඒකට UK වලට ටැක්ස් ගෙවන්න ඕන නැද්ද??

    එහෙම නැත්තං වෙන දියුණු රටවල් වල ඉන්න අනිත් උන්ටත් පුලුවන්නෙ ලංකාව වගේ අඩුවෙන් ටැක්ස් ගෙවන තැන්වල කොම්පැණි රෙජිස්ටර් කරන්න.
     

    Djice

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    4,426
    3,801
    113
    out of fucked up land
    ඒක නෙවෙයි මම කිව්වෙ, ඊට අමතරව උබ ඒ කොම්පැණියෙන් ආදායමක් අරන් ඉන්න රටට ගේනව නං ඒකට ඉන්කම් ටැක්ස් ගෙවන්න ඕනනේ. උබ UK නේද ඉන්නෙ? උබ කොම්පැණිය කොහේ රෙජිස්ටර් කරත් ඒකෙන් උබ ආදායමක් ගන්නව නං ඒකට UK වලට ටැක්ස් ගෙවන්න ඕන නැද්ද??

    එහෙම නැත්තං වෙන දියුණු රටවල් වල ඉන්න අනිත් උන්ටත් පුලුවන්නෙ ලංකාව වගේ අඩුවෙන් ටැක්ස් ගෙවන තැන්වල කොම්පැණි රෙජිස්ටර් කරන්න.
    uk neme inne. ow income ekata ithin tax resident rate tax gewanda one. company eke tax wenai income tax wenai. hondama de puluwannam ube company eken ube wiyadam karala podi padiyak ganna eka. mokada company expenses walata tax na. gani ekka dinner outing ekath company business dinner kiyala danda puluwan :lol:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,717
    87,107
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    uk neme inne. ow income ekata ithin tax resident rate tax gewanda one. company eke tax wenai income tax wenai. hondama de puluwannam ube company eken ube wiyadam karala podi padiyak ganna eka. mokada company expenses walata tax na. gani ekka dinner outing ekath company business dinner kiyala danda puluwan :lol:

    ඒව ඔක්කොම හරි බන්.
    මම කිව්වෙ ඒ කොහොම කරල හරි උබ අතට ගන්න ආදායමට ටැක්ස් ගෙවන්න ඕනනේ UK වලට.

    මම කියන්නෙ ලංකාවෙ සමහර රෙසිඩන්ට්ලා ලංකාවෙ ජීවත් වෙන ගමන් ගන්න ආදායමට ටැක්ස් ගෙවන්නෙ නැති එක.

    වඩු බාස් ලගෙ ඉඳන්, PP කරන දොස්තරල දක්වා හැමෝටම කරන්න තියෙන්නෙ වෙන රටක බිස්නස් ලියාපදිංචි කරන එක. එතකොට “ලංකාවෙ තියරිය අනුව” ටැක්ස් ගෙවන්න ඕන නෑ 🫢
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,590
    100,801
    113
    ඒව ඔක්කොම හරි බන්.
    මම කිව්වෙ ඒ කොහොම කරල හරි උබ අතට ගන්න ආදායමට ටැක්ස් ගෙවන්න ඕනනේ UK වලට.

    මම කියන්නෙ ලංකාවෙ සමහර රෙසිඩන්ට්ලා ලංකාවෙ ජීවත් වෙන ගමන් ගන්න ආදායමට ටැක්ස් ගෙවන්නෙ නැති එක.

    වඩු බාස් ලගෙ ඉඳන්, PP කරන දොස්තරල දක්වා හැමෝටම කරන්න තියෙන්නෙ වෙන රටක බිස්නස් ලියාපදිංචි කරන එක. එතකොට “ලංකාවෙ තියරිය අනුව” ටැක්ස් ගෙවන්න ඕන නෑ 🫢
    එහෙම වෙන්නෙ කොහොමද මචන්. දෑන් ආදයම අතට ගන්නව නන් වියදම් කරන්නෙ මෙහෙ නෙ. එතකොට එ එන මුදලට ටෑක්ස් එකක් ගෙවන්න වෙනවනෙ.
     

    Djice

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    4,426
    3,801
    113
    out of fucked up land
    ඒව ඔක්කොම හරි බන්.
    මම කිව්වෙ ඒ කොහොම කරල හරි උබ අතට ගන්න ආදායමට ටැක්ස් ගෙවන්න ඕනනේ UK වලට.

    මම කියන්නෙ ලංකාවෙ සමහර රෙසිඩන්ට්ලා ලංකාවෙ ජීවත් වෙන ගමන් ගන්න ආදායමට ටැක්ස් ගෙවන්නෙ නැති එක.

    වඩු බාස් ලගෙ ඉඳන්, PP කරන දොස්තරල දක්වා හැමෝටම කරන්න තියෙන්නෙ වෙන රටක බිස්නස් ලියාපදිංචි කරන එක. එතකොට “ලංකාවෙ තියරිය අනුව” ටැක්ස් ගෙවන්න ඕන නෑ 🫢
    owa nam man danna ban. asiki lanthe wenne monawada kiyala danneth gedarin kiwwoth hari meke dakkoth hari 🤷‍♂️
     
    • Like
    Reactions: B.Chat and NRTG

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,717
    87,107
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    එහෙම වෙන්නෙ කොහොමද මචන්. දෑන් ආදයම අතට ගන්නව නන් වියදම් කරන්නෙ මෙහෙ නෙ. එතකොට එ එන මුදලට ටෑක්ස් එකක් ගෙවන්න වෙනවනෙ.

    ආදායම අතට ගන්නකොට “ඉන්කම් ටැක්ස්” විදියට කොච්චර ප්‍රතිශතයක් ගෙවනවද?
     
    • Like
    Reactions: B.Chat and NRTG

    Similar threads