UN වාර්තාව ප‍්‍රතික්‍ෂෙප කල යුතුයි.. – මහින්ද

machan :D

Well-known member
  • Jul 14, 2014
    3,843
    290
    83
    සැබෑ නෝංජලයා කියන්නේ,
    ඇමති කමෙන් විධායක ජනාධිපති කමට උසස් උන කෙනාද
    විධායක ජනාධිපති කමෙන් පාර්ලිමේන්තු මංත්‍රී තත්වෙට වැටුන කෙනාද

    කියලා තේරුම් ගන්න බැරි මිනිස්සු ඉන්න රටක බන් අපි ඉන්නේ :lol::lol:

    මුන් පාර්ලිමෙන්තු මංත්‍රී ධූරය, ඇමති ධූරය, විධායක ජනාධිපති ධූරය ඔක්කෝම හිතෙන් සමාන කරගෙන ඉන්නේ.

    මුන්ට ලැජ්ජාවක් තියෙනව නම් ජනවාරි 9ම ඇති කට වහගෙන ඉන්න. අඩුම ගානේ අගෝස්තු 18. තාම නෑ :baffled:

    :yes: ඔව් බන් ඕව කියල වැඩක් නෑ ,
    මන් මේ බයිසිකලේ කෙටි කතාව හොයනවා කියවන්න
    :lol:
     

    pga

    Well-known member
  • Oct 4, 2006
    3,965
    914
    113
    meke dapu reply walinma dapu ewunge kuhakathwa ya tama penne.
    mahinda ge signature eken apu liyumak nisa itin uda pana pana, thalu mara mara athal gannawa.
    eth umbala meka kiyola baluada?

    UN eken kiyala tamil disapora eke salli walin hadapu me report eka piligaththoth eka ape rate anagataya teerana karana point 1k wewi
     

    chaturanga836

    Well-known member
  • Aug 12, 2015
    3,362
    1,325
    113
    Malabe
    meke dapu reply walinma dapu ewunge kuhakathwa ya tama penne.
    mahinda ge signature eken apu liyumak nisa itin uda pana pana, thalu mara mara athal gannawa.
    eth umbala meka kiyola baluada?

    UN eken kiyala tamil disapora eke salli walin hadapu me report eka piligaththoth eka ape rate anagataya teerana karana point 1k wewi

    මුන්ට ඔව්වා ගානක් නෑ.. කන්න දෙනකං ඌ හොඳයි.. පොඩ්ඩක් පරක්කු උනොත් අත හපා කනවා.
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    සැබෑ නෝංජලයා කියන්නේ,
    ඇමති කමෙන් විධායක ජනාධිපති කමට උසස් උන කෙනාද
    විධායක ජනාධිපති කමෙන් පාර්ලිමේන්තු මංත්‍රී තත්වෙට වැටුන කෙනාද

    කියලා තේරුම් ගන්න බැරි මිනිස්සු ඉන්න රටක බන් අපි ඉන්නේ :lol::lol:

    මුන් පාර්ලිමෙන්තු මංත්‍රී ධූරය, ඇමති ධූරය, විධායක ජනාධිපති ධූරය ඔක්කෝම හිතෙන් සමාන කරගෙන ඉන්නේ.

    මුන්ට ලැජ්ජාවක් තියෙනව නම් ජනවාරි 9ම ඇති කට වහගෙන ඉන්න. අඩුම ගානේ අගෝස්තු 18. තාම නෑ :baffled:

    දැන් මෙහෙමනේ අවුරැදු 20 කට විතර පස්සෙ දැනෙන්න දින්නම නරිත් සිංහ‍යෝ වෙනවා නේ. ඉතින් ඒ නිසා කලින් හිටපු සිංහයන්ව දකින්නෙ නෝංජලයෝ ගාවට. හැබැයි තව අවුරැද්දකින් විතර වැඩ අනාගෙන හත් පොලේ ගාගත්තට පස්සෙ තමා නරි ගති මතුවෙන්නෙ.... එතකන් ඉතින් සිංහයෝ තමා... :lol::lol::lol:
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    ඔය කතාව ගොඩක්ම ගැලපෙන්නේ මහින්දටද මන්ද , අන්තිමට ගෙදර බඩු මුට්ටු එහෙම හොරෙන් විකුණලා අහු වෙලා නෝනයි ළමයිනුයි මහත්තයව ගෙදරින් එලවල , අන්තිමට ගෙදරටත් නොන්ජලය වුණා පිටටත් නොන්ජලය වුණා

    ඉතින් බන් ඕකෙ කිසි සමිබන්ධයක් නෑ නේ.....
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,002
    40,909
    113
    meke dapu reply walinma dapu ewunge kuhakathwa ya tama penne.
    mahinda ge signature eken apu liyumak nisa itin uda pana pana, thalu mara mara athal gannawa.
    eth umbala meka kiyola baluada?

    UN eken kiyala tamil disapora eke salli walin hadapu me report eka piligaththoth eka ape rate anagataya teerana karana point 1k wewi

    දන්නේ නැත්නම් තපුල්ලන්නේ නැතුව හිටහන්. මහින්ද නේද ගිවිසුම් ගහලා බෑන් කී මුන්ට බලය දුන්නේ යුධ අපරාද ගැන පරීක්ෂනයක් කරන්න. අපේ රටේ යුධ අපරාද ගැන පරීක්ෂන තියන්න UN එකට කිසිම බලයක් නෑ. අපේ ගොනාම තමයි උන්ට බලය දුන්නේ. දැන් කියනවා වාර්ථාව ප්‍රතික්ශේප කරන්න කියලා. මේ වගේ දේශ හිතෛශී නැව් ටෝක් හොදයි උබලා වගේ කබ්බෝ චූන් කරවන්න. මහින්දට රණ විරුවෝ ගැන කැක්කුමක් තිබ්බා නම් ගිවිසුම් ගහන්නේ නෑ, යුද අපරාද උනේ නෑ කියලා ඒ වචනයම ප්‍රතික්ශේප කරන්න තිබ්බා. අපිට නැව් ටෝක් දීලා, සුද්දා කියන හැමදේටම එහෙයි කියන්වා. මේවට උබලත් රැවටෙනවනේ.
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    දන්නේ නැත්නම් තපුල්ලන්නේ නැතුව හිටහන්. මහින්ද නේද ගිවිසුම් ගහලා බෑන් කී මුන්ට බලය දුන්නේ යුධ අපරාද ගැන පරීක්ෂනයක් කරන්න. අපේ රටේ යුධ අපරාද ගැන පරීක්ෂන තියන්න UN එකට කිසිම බලයක් නෑ. අපේ ගොනාම තමයි උන්ට බලය දුන්නේ. දැන් කියනවා වාර්ථාව ප්‍රතික්ශේප කරන්න කියලා. මේ වගේ දේශ හිතෛශී නැව් ටෝක් හොදයි උබලා වගේ කබ්බෝ චූන් කරවන්න. මහින්දට රණ විරුවෝ ගැන කැක්කුමක් තිබ්බා නම් ගිවිසුම් ගහන්නේ නෑ, යුද අපරාද උනේ නෑ කියලා ඒ වචනයම ප්‍රතික්ශේප කරන්න තිබ්බා. අපිට නැව් ටෝක් දීලා, සුද්දා කියන හැමදේටම එහෙයි කියන්වා. මේවට උබලත් රැවටෙනවනේ.

    මහින්ද කිසි ගිවිසුමක් ගැහුවේ නෑ බොල යුධ අපරාද ගැන පරීක්ෂනයක් කරන්න. නිකන් බොරැ කියන්න එපා. මහින්දයා ‍යුද අපරාධ උනේ නෑ කියල කොච්චර පාරක් නන් කියල ඇත්ද? සුද‍්දො මහින්ද නෙමේ සක්කරයා කිව්වත් ඒක පිලිගන්නෙ නෑ.
     

    pga

    Well-known member
  • Oct 4, 2006
    3,965
    914
    113
    දන්නේ නැත්නම් තපුල්ලන්නේ නැතුව හිටහන්. මහින්ද නේද ගිවිසුම් ගහලා බෑන් කී මුන්ට බලය දුන්නේ යුධ අපරාද ගැන පරීක්ෂනයක් කරන්න. අපේ රටේ යුධ අපරාද ගැන පරීක්ෂන තියන්න UN එකට කිසිම බලයක් නෑ. අපේ ගොනාම තමයි උන්ට බලය දුන්නේ. දැන් කියනවා වාර්ථාව ප්‍රතික්ශේප කරන්න කියලා. මේ වගේ දේශ හිතෛශී නැව් ටෝක් හොදයි උබලා වගේ කබ්බෝ චූන් කරවන්න. මහින්දට රණ විරුවෝ ගැන කැක්කුමක් තිබ්බා නම් ගිවිසුම් ගහන්නේ නෑ, යුද අපරාද උනේ නෑ කියලා ඒ වචනයම ප්‍රතික්ශේප කරන්න තිබ්බා. අපිට නැව් ටෝක් දීලා, සුද්දා කියන හැමදේටම එහෙයි කියන්වා. මේවට උබලත් රැවටෙනවනේ.

    issella katha karanna igena ganin, kenti ganne natuwa.
    poddak wistara karala kiyapan balanna mahinda, ban ki moon ekka gahapu giwisuma gana
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,002
    40,909
    113
    දැන් මෙහෙමනේ අවුරැදු 20 කට විතර පස්සෙ දැනෙන්න දින්නම නරිත් සිංහ‍යෝ වෙනවා නේ. ඉතින් ඒ නිසා කලින් හිටපු සිංහයන්ව දකින්නෙ නෝංජලයෝ ගාවට. හැබැයි තව අවුරැද්දකින් විතර වැඩ අනාගෙන හත් පොලේ ගාගත්තට පස්සෙ තමා නරි ගති මතුවෙන්නෙ.... එතකන් ඉතින් සිංහයෝ තමා... :lol::lol::lol:

    නරින්ට දිනන්න බෑ බොලව්. සිංහයෝ විතරයි දිනන්නේ. නරි හැමදාමත් පරදිනවා. දිනපු සිංහයා අයින් වෙන්නේ විශ්‍රාම අරගෙනයි. ව්‍යවස්ථා වෙනස් කරගෙන ඒත් පැරදෙන්නේ සිංහ වෙස් ගත්ත නරි තමයි හිටන්.
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    නරින්ට දිනන්න බෑ බොලව්. සිංහයෝ විතරයි දිනන්නේ. නරි හැමදාමත් පරදිනවා. දිනපු සිංහයා අයින් වෙන්නේ විශ්‍රාම අරගෙනයි. ව්‍යවස්ථා වෙනස් කරගෙන ඒත් පැරදෙන්නේ සිංහ වෙස් ගත්ත නරි තමයි හිටන්.

    නරි කියන එ්වා වැඩිය ගන්න ගන්න හොද නෑ.... අපි මේ කොයි වෙලාවෙද හූ කියන්නෙ කියලා බලාන ඉන්නෙ.... :lol::lol::lol:

    සිංහයා චන්ඩියෙක් නන් ඉල්ලන්න කියපන්කෝ චන්දෙ.... පුලුවන් නන් පළාත් පාලන එක දිනලා පෙන්නන්න කියපන්...
    :lol::lol::lol:
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,002
    40,909
    113
    issella katha karanna igena ganin, kenti ganne natuwa.
    poddak wistara karala kiyapan balanna mahinda, ban ki moon ekka gahapu giwisuma gana

    ලියන්න කම්මැලියි බන්. ඕන තරම් විස්තර නෙට් එකේ තියෙනවා. මේක කියවලා බලපන්.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Repor...nel_of_Experts_on_Accountability_in_Sri_Lanka

    The final months of the Sri Lankan Civil War resulted in the deaths of thousands of civilians, the displacement of more than 350,000, and allegations of gross violations of international and humanitarian law by both sides. Foreign governments, international human groups and Sri Lankan Tamil diaspora groups all called for an independent investigation. Immediately following the end of the civil war in May 2009, UNSG Ban Ki-moon visited Sri Lanka. At end of the trip the UNSG and Sri Lankan President Mahinda Rajapaksa issued a joint statement in which the Sri Lankan government agreed to take measures on accountability for violations of international humanitarian and human rights law
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,002
    40,909
    113
    නරි කියන එ්වා වැඩිය ගන්න ගන්න හොද නෑ.... අපි මේ කොයි වෙලාවෙද හූ කියන්නෙ කියලා බලාන ඉන්නෙ.... :lol::lol::lol:

    සිංහයා චන්ඩියෙක් නන් ඉල්ලන්න කියපන්කෝ චන්දෙ.... පුලුවන් නන් පළාත් පාලන එක දිනලා පෙන්නන්න කියපන්...
    :lol::lol::lol:

    හූ කියන්න බලන් ඉන්න සිංහයන්ට ජය වේවා :lol::lol:
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    ලියන්න කම්මැලියි බන්. ඕන තරම් විස්තර නෙට් එකේ තියෙනවා. මේක කියවලා බලපන්.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Repor...nel_of_Experts_on_Accountability_in_Sri_Lanka

    The final months of the Sri Lankan Civil War resulted in the deaths of thousands of civilians, the displacement of more than 350,000, and allegations of gross violations of international and humanitarian law by both sides. Foreign governments, international human groups and Sri Lankan Tamil diaspora groups all called for an independent investigation. Immediately following the end of the civil war in May 2009, UNSG Ban Ki-moon visited Sri Lanka. At end of the trip the UNSG and Sri Lankan President Mahinda Rajapaksa issued a joint statement in which the Sri Lankan government agreed to take measures on accountability for violations of international humanitarian and human rights law

    joint statement එකක් කවද්ද ගිවිසුමක් උනේ? බොට මෝල්ද?

    අනික මහින්දයා ඔතන ලන්කාවේ යුද අපරාධ උනා කියල පිලිඅරන් තියෙනවාද? නිකන් බොරැ නොකිය හිටපන්
     

    pga

    Well-known member
  • Oct 4, 2006
    3,965
    914
    113
    ලියන්න කම්මැලියි බන්. ඕන තරම් විස්තර නෙට් එකේ තියෙනවා. මේක කියවලා බලපන්.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Repor...nel_of_Experts_on_Accountability_in_Sri_Lanka

    The final months of the Sri Lankan Civil War resulted in the deaths of thousands of civilians, the displacement of more than 350,000, and allegations of gross violations of international and humanitarian law by both sides. Foreign governments, international human groups and Sri Lankan Tamil diaspora groups all called for an independent investigation. Immediately following the end of the civil war in May 2009, UNSG Ban Ki-moon visited Sri Lanka. At end of the trip the UNSG and Sri Lankan President Mahinda Rajapaksa issued a joint statement in which the Sri Lankan government agreed to take measures on accountability for violations of international humanitarian and human rights law

    kammali nan talks damme ay?
    dan me wiki page eke koy hariyeda tiyenne umba kiyana "මහින්ද නේද ගිවිසුම් ගහලා බෑන් කී මුන්ට බලය දුන්නේ යුධ අපරාද ගැන පරීක්ෂනයක් කරන්න" wakkiya oppu karanna sakki?