mge phone eka dan cmb gihin eddi watila...Nokia 5230 ekak.. mata meeka hoya ganna widiha kiyanna ..track karana widiha..plz
Policiye complain ekak dala, report eke copy ekak aran TRC ekata yanna, adurana ekek hitiyoth dawas 2n hoyaganna puluwan
mge phone eka dan cmb gihin eddi watila...Nokia 5230 ekak.. mata meeka hoya ganna widiha kiyanna ..track karana widiha..plz
widuli sandesha niyamana komosamata call ekak dila ahapan. mata num eka mathaka na. 1919 rajya thorathuru kendrayata call ekak dila ahuwama kiyai number eka. widuli sandesha ekata call kalama kiaya polisiye entry ekak dann kiyala. entry eke copy ekak aran ehata yanna hari post karala hari yawanna ona. ungen ahapuwama wisthare kiyanwa
පැටියා;14697265 said:දවස් 2ක් 3ක් ඉඳල බලන්න ෆෝන් එකේ තිබ්බ කන්ටැක්ස් වලට කෝල් කරලා බලයි හොඳ එකෙක්ට හමුබවෙලා නම්.
dan call kalaama ring wenavada?
waahanekatwath ahu unada dan na.. 4n eka watin na athule docs tikai watinne mata n contact num tikana banwaahanekatwath ahu unada dan na.. 4n eka watin na athule docs tikai watinne mata n contact num tika

bump. sorry broPoliciye complain ekak dala, report eke copy ekak aran TRC ekata yanna, adurana ekek hitiyoth dawas 2n hoyaganna puluwan

na banwaahanekatwath ahu unada dan na.. 4n eka watin na athule docs tikai watinne mata n contact num tika