urgent help

your_love

Well-known member
  • Apr 7, 2012
    14,118
    1
    11,129
    113
    Policiye complain ekak dala, report eke copy ekak aran TRC ekata yanna, adurana ekek hitiyoth dawas 2n hoyaganna puluwan
     

    Huckleberry

    Active member
  • Mar 21, 2013
    668
    25
    28
    Kandy
    mge phone eka dan cmb gihin eddi watila...Nokia 5230 ekak.. mata meeka hoya ganna widiha kiyanna ..track karana widiha..plz


    widuli sandesha niyamana komosamata call ekak dila ahapan. mata num eka mathaka na. 1919 rajya thorathuru kendrayata call ekak dila ahuwama kiyai number eka. widuli sandesha ekata call kalama kiaya polisiye entry ekak dann kiyala. entry eke copy ekak aran ehata yanna hari post karala hari yawanna ona. ungen ahapuwama wisthare kiyanwa
     

    jkadithya

    Member
    Mar 22, 2007
    14,811
    1,473
    0
    ~ElaKiri Traveler~
    widuli sandesha niyamana komosamata call ekak dila ahapan. mata num eka mathaka na. 1919 rajya thorathuru kendrayata call ekak dila ahuwama kiyai number eka. widuli sandesha ekata call kalama kiaya polisiye entry ekak dann kiyala. entry eke copy ekak aran ehata yanna hari post karala hari yawanna ona. ungen ahapuwama wisthare kiyanwa

    macahn entry eka danma..heta yanna oone.. kauru hari andurana kenek inwnada?
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    දවස් 2ක් 3ක් ඉඳල බලන්න ෆෝන් එකේ තිබ්බ කන්ටැක්ස් වලට කෝල් කරලා බලයි හොඳ එකෙක්ට හමුබවෙලා නම්.
     

    jkadithya

    Member
    Mar 22, 2007
    14,811
    1,473
    0
    ~ElaKiri Traveler~
    පැටියා;14697265 said:
    දවස් 2ක් 3ක් ඉඳල බලන්න ෆෝන් එකේ තිබ්බ කන්ටැක්ස් වලට කෝල් කරලා බලයි හොඳ එකෙක්ට හමුබවෙලා නම්.

    mata track karanna oone..entry ekak danama...TRC eke andrana kauru hari ennwada? eyala nikanda hoyala denne ?